Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træk Google Adwords Reklamer fra ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har for nyligt oprettet en internet webshop.

Jeg køre med Google Adwords for at få besøgende til mit websted. Mit spørgsmål til jer er, dette kan jeg godt trække fra, og hvad behøver jeg at arkivere? For har f.eks lige betalt 400,- kr som google automatisk trækker fra mit kort. Og jeg får ikke en rigtig faktura med navn og adresse. Er en betalings kvittering fra google iorden at bogføre og ville den blive godkendt? Der fremgår ikke moms på, mit cvr nummer eller lig.n?

Har prøvet at lede efter en rigtig faktura i google adwords men kan intet finde?

Håber i kan hjælpe mig. Ville være ærgeligt at blive trukket ind efter 5 år, og så har lavet fejl i 5 år .. av av :)

 

Med Venlig Hilsen

Martin Jensen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tryk Fakturering -> Faktureringsoversigt.

Her bør du kunne finde dine fakturaer :)

Der er også noget specielt ved Adwords pga. De er registreret i Irland (irsk moms). Jeg kan slet ikke reglerne, men søg her på Amino, så finder du dem :) Bare så du er opmærksom på det.

- Casper.

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lige med på en lytter.
Jeg har igennem 1 år indtastet AdWords faktura i mit regnskab med en moms sats på 0%.

/ Brian 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

 

Når jeg gør dette, så får jeg ikke en rigtig faktura? Jeg kan få en betalings kvittering. Der fremgår hverken mit navn, adresse, cvr nummer eller lig.n på de betalings kvitteringer?

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Hvordan arkivere du dine Adwords Faktura? Får du ikke bare en betalings kvittering, eller får du en rigtig faktura med hele dit navn, adresse osv på?

Jeg kan hente en betalings kvittering hvor der står hvilket kort jeg har brugt, mit bruger id og så beløbet .. intet andet? Er det nok at bogføre sådan en?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper.

Jeg betaler når jeg har fået klik. Denne gang trak den 400,- kr fra mit kort .. Jeg betaler ikke forud.

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

NooWaay:

Hej Brian.

Hvordan arkivere du dine Adwords Faktura? Får du ikke bare en betalings kvittering, eller får du en rigtig faktura med hele dit navn, adresse osv på?

Jeg kan hente en betalings kvittering hvor der står hvilket kort jeg har brugt, mit bruger id og så beløbet .. intet andet? Er det nok at bogføre sådan en?

Jeg benytter også kun den Betalingskvittering - som kan hentes fra Faktureringsoversigt.

/ Brian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt iorden Lars Yes God blog-post!

Forudbetaling der får man nemlig fakturas.

Jeg bruger nemlig ikke efterbetaling.. Så jeg kan ikke se hvordan det ser ud på din konto, men tjek svaret fra Google her. Det står helt nederst..

 

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)