Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er revisoren kommet ind i den digitale tidsalder?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren: Så har vi også været hele turen rundt - det jeg tænker på er hvem man så kunne udbede sig en forklaring på HVORFOR det skal være så omstændeligt.

Fra Næstved
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Først vil jeg gerne lige vide hvad emnet egentlig er I denne tråd. Handler den om det omstændelige i udprint mv. for revisor eller for kunden? Efter hvad trådstarter spørger til lyder det ikke som om det var henvendt på årsregnskaber mv. men derimod udskrfiter fra bogføringssystemet og evt. transport af bilag til brug for revisoren... Hos os laver vi regnskaber ud fra eksempelvis balancer, kontospecifikationer og indlæste bilag i economic som vi selv kan printe ud når nødvendigt, selvom det ikke er mange af vores kunder der gør brug af dette. Så jeg tror mere det handler om at det for de fleste revisorer er nemmere at overskue udprintet materiale som der også kan tilføjes bemærkninger på. Herudover har vi pligt til at dokumentere afstemninger og forskellige argumenter mv. Men der er ikke tvivl om at der er mange formelle udfordringer i revisors arbejde... (Hvorfor ligner min opstilling slet ikke sig selv når jeg accepterer indlæg eller trykker "vis kladde"?)

Dahl Regnskab & Rådgivning, assistance til regnskab, selvangivelse og skattemæssige problemstillinger

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

steinway:

Hvem skal så sparkes bagi?

Lovgiverne, forvaltningen og helt klart Skype-Wondering!

De bedste kaffe hilsner
Søren

Hej Søren

Delvist enig, som du kan seCool

Men det er nu en gang ikke revisorstanden, som står bag TastSelv - Virk.dk  m.m.fl., som fejler og er totalt håbløse at anvende.

Jeg tror umiddelbart de fleste revisorer har rimeligt opdaterede IT-systemer, og kun ønsker digitaliseringen ført videre ud i livet.

Men ak ak ak, ja Anders And kunne formentlig gøre det bedre, og så skal han ikke en gang have penge for det.

 

 

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny,

Er der noget nyt i denne debat / lovgivning vedr. digitalisering??

Læs min blog og få gode tips: http://www.willemoesgrafisk.dk/blog

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)