Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi vil gemme kreditkort oplysninger hvordan gør vi det!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-aminoer

I CloudSprout vil vi gerne gemme kundens kreditkort oplysninger, så vi automatisk kan hæve månedsleje, plads og trafik forbrug etc.

Det er klart at man ikke må gemme kreditkort oplysninger i forhold til PBS. Men der findes åbenbart andre lande hvor man godt må, f.eks. 37signals og ZenDesk gør det begge. Så hvordan kommer vi til det er vi tvunget til at oprette et firma udenlands eller er det nok at oprette en indløsningsaftale hos en international udbyder ?

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med paypal? de har den løsning ? Og det er efter min mening det Second trusted betalingsløsning i Danmark udover PBS ? Dog er jeg usikker på deres gebyrer men man kan vel opnå en aftale om priser med dem hvis man har ambitioner om en del transaktioner?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bruger abonnementsbetalingsfunktionaliteten hos din betalingsgateway til at håndtere det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:
Du bruger abonnementsbetalingsfunktionaliteten hos din betalingsgateway til at håndtere det.

Yep, du skal bare søge om det i din PBS-aftale også.

 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt klart kigge nærmere på PayPal! Har ikke så meget erfaring med dem, men det lyder jo lovende.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders og Jesper

Jeg havde også tænkt på en abonnementsløsning, men jeg mener ikke at man kan lave et abonnement på et ubegrænset beløb. Det er nødvendigt fordi vi kan komme ud for at kunden får meget trafik, køber ekstra sites og sprog etc.

Ved I om man kan lave et abonnement på et ubegrænset beløb?

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Man kan godt gemme kreditkort oplysninger - det er en service som PBS tilbyder - såvidt jeg husker - når jeg bla.handler hos torvet.dk så har de været så venlige at gemme mine kreditkort oplysninger via PBS.

Men om du kan få lov til at trække et beløb som du selv bestemmer tvivler jeg lidt på - under alle omstændigheder kan kortholderen vel bare gøre indsigelse mod det hævende beløb og dette tilbageføres til kortholderen med et gebyr på 250,00 til dig.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Quickpay til formålet - deres service er fremragende, og priserne yderst fornuftige. De understøtter naturligvis også abonnementstrækninger. 

Vi trækker abonnementer gennem vores betalingsudbyder Pensio, og her skal vi angive det maximale beløb vi forventer at trække, når vi registrerer kortet. Det har vi sat højt - beløbet, vi kan trække, ser vores kunde aldrig, så det gør ingen forskel for dem, og så er vi dækket ind, selv ved stort forbrug.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Nu kan jeg læse QuickPay måske fungerer anderledens, men hos ePay, så foregår det sådan at du blot gennemfører en almindelig kortbetaling med et ekstra parameter og der tilknyttes så et subscriptionId på betalingen, som du så naturligvis lagrer på kunden.

Du kan fremover bruge subscriptionId som 'token' og trække et vilkårligt beløb - det behøver ikke være det samme hver gang, så du kan sagtens gardere dig og trække ved højt forbrug eller månedligt for almindeligt.

Men hvordan trækker du forbruget ud for de enkelte sider/sites? Det vil jeg gerne vide, da jeg står i samme situation på samme cloud-platform og nu er det aktuelt? :-)  Vil du bare tælle pr. site og så sjusse?

Du skal også være opmærksom på at kunden kan ønske at flytte kort og/eller kortet kan blive spærret/bank skift, så din løsning skal understøtte dette - blot et tip, da vi selv netop har siddet med dette.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Tak, for anbefalingen af QuickPay, vi bruger dem faktisk i forvejen, og det lader til at man sagtens kan bruge dem til abonnements hævning og at de opfylder vores krav. Super!

Vi bor i hus med Ahead gutterne (http://www.ahead.com) og de har faktisk lavet lige den løsning vi leder efter!

@Jesper: Vi kører pt. i dansk hosting center, så vi kan bruge IIS log-filerne, som crunches af vores stat-program. Hvis man ikke kan få fat i log-filerne, havde jeg tænkt mig at skrive en handler der gemmer response-størrelsen, alle vores request går igennem handlers.

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)