Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at tyde min besøgsstatistik

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo sikkert lige til, men ikke desto mindre har jeg altså ikke helt styr på det!Smile

Er der mon nogle der kan hjælpe mig med for alvor at forstå denne statistik for et af mine domæner hostet hos Surftown...

Jeg er fx lidt i tvivl om "Visits" kontra "Hits"...

På forhånd tak!

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Visits er Unikke besøg, og  Hits er bare almindelige besøg.

:-)

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Klaus for hurtig respons! Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Chano:

Tak Klaus for hurtig respons! Smile

Det var skam så lidt.

Håber det afklarede dit spørgsmål.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gjorde det... Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg husker de der gamle statistikmoduler, er det et hit, hver gang der skal hentes et eller andet fra serveren. En html-fil og et billede på samme url vil så være to 'hits'.

Det hænger også fint sammen med at antallet af hits er større end antal 'files', som igen er større end 'pages', der igen er større end antal visits.

Så 'hits' betyder altså ikke almindelige besøg, men er derimod et tal for noget, der bliver hentet på serveren. Og et komplet ligegyldigt tal i din daglige drift af din hjemmeside.

Må jeg opfordre dig, Chano til at installere f.eks. Google Analytics på din hjemmeside. Det giver SÅ meget lækker information om, hvad der sker på dit site, og hvordan folk fandt derhen.

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Må jeg opfordre dig, Chano til at installere f.eks. Google Analytics på din hjemmeside. Det giver SÅ meget lækker information om, hvad der sker på dit site, og hvordan folk fandt derhen.

Tak for input + opfordring Frank...

Google analytics er så godt som installeret - men har brug for at kigge lidt på nogle "gamle tal"...

Er "visits" så stadig korrekt visende for antal unikke besøgende?

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Visits er besøg

Visitors er unikke besøg

Ja, sådan plejer det i hvert fald at være :-)

Mvh

Chrilles

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)