Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp : import fra Asien til en køber i et andet EU land.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ravn.

Tak for svaret.

Så 1 kubikmeter svare til 1000 kg ? syntes det er lidt forvirrende med kubikmeter vs kilo da kubikmeter jo er en volume enhed, der er vel forskel på om jeg skal have fragtet 1000 kg jern eller om det er 1000 kg bobbel folie da volume enheden ikke er den samme.

Dvs. at med den pris der er opgivet vil det koster under 2 kr at få fragtet 1000 kg. til en KBH  og så kommer tolden og de ting oven i prisen.

Jeg har ikke 1000 kg vare pt. og de fylder ikke en hel container.

Varerne bliver pakket i en kasse på omking de 50x50x50 og grunden til jeg ville prøve at få gang i søvejen, var for at prøve kræfter den vej rundt med en speditør fra A til B.

Jeg kan jo bruge (postvæsnet) det koster cirke 450 thai bath (85 kr) pr. kilo dette har jeg gjort nogle gange (også denne gang  - men det er ikke lige den optimale løsning )

Jeg burde jo se at få samlet mine vare derude på en eller anden måde og få dem samlet sendt afsted det er jeg ved at få kigget på, da mine leverandør ligger langt væk fra hinanden.

Jeg vil som sagt prøve at tage en snak med prime cargo da de er dækket godt ind hele vejen rundt efter hvad jeg kan læse ud fra deres hjemme side.

Med Venlig Hilsen

Johnny

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)