Hov... Url´s blev skjult, her er de nævnte URL´s splittet op så det hele kan ses. dba/dba/Batech
http://count.dba.dk/asp/count/redirect.asp? CountId=2493&SubId1=67881621&SubId2=0&SubId3=4&SubId4=0&SubId5=0&Link= http%3a%2f%2fbatech.dk%2fprodukter%2f9-nintendo-dsi-xl%2f8-r4i-gold%2f
dba/adtech/Dustinhome
http://adserver.adtech.de/adlink|263|2255253|1|225|AdId=2852313;BnId=25;itime=724253062;key= Nintendo;nodecode=yes;link=http://www.dustinhome.dk/externa_annonser/redirect.aspx?sourceId=14005
Mvh Martin Mollerup |
@Ken. Godt input - skaf nogle IP adresser på kliks.
@Bastian: Velbekommen, håber det gav klarhed.
@Demib: Jeg har aldrig før set så skiftende og lidt brugbart Analytics svar. Fint du vil være provokerende og det er dit brand, men du skifter mellem:
1. Google Analytics er et mangelfuldt værktøj og kan på ingen måde bruges
2. Overveje andre metoder til sporing, selv om spørgsmålet i virkeligheden går på hvorfor Analytics ikke er det samme som klik. Det handler jo ikke om at måle serverkald
3. Og pludselig kan Google Analytics godt klare at se værdien af besøget (og så snakker du om Adobes SiteCatalyst der på mange måder er ens, og samtidig er helt irrelevant for det pågældende site).
Det gavner ikke læsere, der ikke er inde i stoffet, det er ren forvirring.
Hvis du holder dig til SEO, så skal jeg nok hjælpe med Analytics ;o)