Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge med affiliate programmer. Hvilken APP skal man vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

 

Hvis jeg har en hjemmeside, og jeg gerne kunne tænke mig, at tjene lidt på de besøgende. Så tænker jeg straks affiliate. Men er vi ikke enige om, at man skal finde den APP'er som har tilknyttede virksomheder, der er mest interessante for netop min virksomhed? Der er også den mulighed at tilmelde sig flere, det er klart! Men min side henvender sig ikke ligefrem til mobiler, eller tøj, eller andre alm forbrugsgoder. 

På forhånd tak for svar :)

 

Med venlig hilsen

Christian

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Smid et link til din hjemmeside, så skal jeg gerne give et bud på hvilke netværk og kampagner, der kunne egne sig.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, du må smide et link eller fortælle hvad din hjemmeside handler om ellers er det svært at hjælpe

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det forstår jeg udemærket godt.

 

Men det er sådan at jeg ikke har hjemmesiden på nettet endnu. Det vil være en side om aktier, større analyse af de forskellige online børsmæglere, investering, boganmeldelser til private danskere, strategier.

 

Så, jeg er nok lidt i god tid. Men det ville rart at vide om det er affiliate jeg skal gå efter for at kunne generere et par kroner :p

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener at jeg har set et par forskellige affiliate programmer en gang i mellem som henvender til netop aktiehandel, kan desvære ikke huske hvad de hedder. Men det er ikke den branche hvor der er det største udvalg, så du skal nok opsætte noget Adsense udover affiliate.

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg har nogle investeringsselskaber som CPA kunder.

Når du har sitet i luften kan skrive en PM til mig, så vil jeg gerne se om jeg kan tilbyde dig en CPA deal. Kan ikke love noget da disse naturligvis også skal godkende dig.

Mvh

Mathias Hillerup Larsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal vist have fat i Christian, jeg har ikke en hjemmeside om aktier Stick out tongue

Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Du skal vist have fat i Christian, jeg har ikke en hjemmeside om aktier Stick out tongue

Upsan, det gik vist lige hurtigt nok :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias og Nillerrune

 

Jeg siger mange tak for jeres svar :) Havde håber der var en APP der kunne være interessant. Men ja jeg må måske prøve at gå andre veje med Adwords og lign.

 

Hilsen

Christian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet et enkelt eller to indlæg om aktier på min blog, hvor jeg har AdSense på. Der viste den nogle meget relevante annoncer.

Jeg har været medlem af MikkelsenMedia, IQ Medier og EuroAds i et halvt års tid, og har aldrig set en kampagne med aktier og/eller økonomi generelt.

Så mit bud ville nok være AdSense.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)