Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøse buisness engle søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger seriøse (buisness engle, investore) til mine projekter/produkter/opfindelser.

Nogle der vil smide penge i mine små idér som kan give en god intjening ved salg.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Nextlevelmedia.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være du skulle fortælle lidt om dine projekter?

De bedste iværksætter hilsner
Morten Frederiksen

www.ideklar.dk

Nextlevelmedia er dit full-service wordpress webbureau - Personlig og professionelt

Fra enslev
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten :)

Ja det var nok en god idé !!!!!!! Men kan ikke fortælle så meget her andet end det er brætspil . webbaseret spil ny idé og meget dyr at lave . og nye opfindelser til restauranter-diskoteker-hjemmet.

Jeg søger til at få en af tingende lavet og der tænker jeg på den sidste til restauranter da jeg har gang i den men bliver stoppe hele tiden da jeg mangler penge til produktionenen og værktøjerne til at produksere det med.

Men er den der vil give størst intjening og vil kunne sælge her og nu der er snak om masseproduktion først 5000 stk og derefter op til 50 millioner stk og som har en levetid på ca 3 md så skal de udskiftes og der skal genbestilles.

Det er så kun i danmark det sælges og skal lanceres i udlandet så kan man muligvis sælge flere hundrede millioner stk.

og ja det er nød til at blive lavet i danmark da det skal være sundhedsvenlig produktion og pakning.

det var da lidt men kan ikke komme det tættere, jo hvis der er en som melder sig til investore...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)