Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi det er 2 forskellige beløb

1000kr i indkøbspris, er jo højere end 800kr, som det er i min udregning.

Du skal huske på, at hvis indkøbsprisen er incl moms, skal du trække momsen ud før du laver regnestykket. og hvis den er eksl. moms så skal bliver din fortjeneste lavere.

altså, når du sælger en varer for 2000kr incl moms svare det til 1600 uden moms.

Når du køber en varer, så skal du altid tage prisen for faen, UDEN moms og trække fra salgsprisen UDEN moms. er du med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Simonsen:

Okay, så er det godt nok at jeg får styr på det pjat :)

Det er lidt off topic, men hvis du er det mindste i tvivl om moms og skat, og indberetning af dette, kan jeg kune opfordre dig til at søge hjælp hos én der har styr på det.

Der er som udgangspunkt to bander du ikke ønsker at snyde: Den russiske mafia, og SKAT. De sidste kan dræbe din virksomhed, hurtigere end du kan nå at sige "Det vidste jeg ikke".

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nordjylland
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

OKay så når jeg køber og sælger incl moms skal jeg trække moms fra begge inden jeg kan regne fortjeneste?

Så er jeg helt med igen :)

Fra Nordjylland
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Kasper Simonsen:

Okay, så er det godt nok at jeg får styr på det pjat :)

 

Det er lidt off topic, men hvis du er det mindste i tvivl om moms og skat, og indberetning af dette, kan jeg kune opfordre dig til at søge hjælp hos én der har styr på det.

Der er som udgangspunkt to bander du ikke ønsker at snyde: Den russiske mafia, og SKAT. De sidste kan dræbe din virksomhed, hurtigere end du kan nå at sige "Det vidste jeg ikke".

 

 

Selvfølgelig søger jeg råd og vejledning andre steder end her, det er bare godt at have flere meninger og holde dem op mod hinanden. 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)