Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fået en ide, men hvad koster sådanne en side?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har siden www.navnesnak.dk, men er nu kommet på en ny "tosset" ide, som jeg ikke kan sove fra længere.. Wink

Jeg skal "bruge" en side som er ret enkel, men forstiller mig den kan opdateres selv, så jeg ligger tekster osv ind, som den så "selv" opdatere på tidspunkter jeg har forbestemt. Kan det lade sig gøre??

Og så skal der samme tidspunkt hver dag sendes en nyhedsmail.. kan det også forbestemmes/laves? (Så man ikke skal sidde hver dag og lave det og selv sende ud, men så det sker "automatisk"?)

Kan disse ting lade sig gøre?? (Hvor hvad koster sådanne en løsning ca. ??)

Ja kan ikke selv lave tingene, men har ideerne.. Wink

På forhånd tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Hvis du selv har et design, så vil jeg tro at jeg kan lave det for et par tusinde i løbet af en uges tid. Send mig en PB, så skal jeg give dig et mere præcist bud.

Mvh

Jens

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

CamillaB78:
Ja kan ikke selv lave tingene, men har ideerne.. Wink

Tag du en tur på amino freelancer her kan du oprette den som opgave hvor folk kan komme med bud på den.

 !!husk den billigste løsning ikke altid er den bedste ;)

/allan

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstdelen kan du nemt fikse' i wordpress - under indlæg kan du sætte tidspunktet for udgivelsen af din artikel, der vælger du bare at sætte den frem i tiden, så vil din side automatisk blive opdateret på det tidspunkt hvor du har sat artiklen til at komme frem :) 

 

Mht. mail'delen så vil jeg vurdere du kan gøre det samme, men der har jeg ikke lige umiddelbart så meget erfaring med det. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)