Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Længe tænkt over følgende

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved om det betyder nået med hensyn til SEO om man bruger www eller uden www. jeg har læst delte meningere og selv kommer der til hvor jeg mener det ikke bør have nået at sige da det bare er et subdomain.

Nået andet er vil det være en fordel når man laver undersider at man eks. har underside1.domain.dk isted for domain.dk/underside1 ? ved første nævnt løsning er der jo tale om et domain og ikke en url str. men jeg ved ikke om det har nogen betydning nogen der ved dette.

Tak på forhånd for feedback.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Paris Nakita Kejser:
Er der nogen der ved om det betyder nået med hensyn til SEO om man bruger www eller uden www. jeg har læst delte meningere og selv kommer der til hvor jeg mener det ikke bør have nået at sige da det bare er et subdomain.

Hej Paris

Du får en god forklaring fra ">Thomas Rosenstand

/allan

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Paris Nakita Kejser:
Er der nogen der ved om det betyder nået med hensyn til SEO om man bruger www eller uden www. jeg har læst delte meningere og selv kommer der til hvor jeg mener det ikke bør have nået at sige da det bare er et subdomain.

Det har den betydning at hvis du ikke 301 redirecter fra www til uden-www (eller omvendt) så bliver det betragtet som 2 domæner.

Paris Nakita Kejser:
vil det være en fordel når man laver undersider at man eks. har underside1.domain.dk isted for domain.dk/underside1

Ved sidstnævnte får du belønning for alle links der kommer til domain.dk, med førstnævnte så er det kun det enkelte subdomæne der får nytte af links.

Min påstand er at det kommer an på hvad du skal bruge det til. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)