Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rykker+Inkasso, no cure no pay?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er freelance IT konsulent arbejder bl.a. gennem konsulentbureauer. Et bureau jeg har arbejdet for er gået under jorden (ikke konkurs så vid jeg ved) og jeg har et udestående på ca. 34000 kr. Jeg vil gerne have så mange af mine penge hjem som muligt, men jeg ønsker ikke at miste en krone mere på sagen.

Kan det betale sig at gøre mere, og hvad kan jeg gøre? Jeg læser om inkassofirmaer der reklamerer med "no cure no pay" men kan jeg risikere at omkostningerne æder hele eller mere end de penge jeg evt. får ud af konsulentbureauet?

Hvad er jeres erfaringer og kan I evt. anbefale nogle inkassofirmaer/advokaterfirmaer?

Pft.
Torben

 

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben

 

Kender alt for godt til dit problem - prøv at kikke på dem her de har hjulpet mig et par gange.

http://www.nodeco.dk/flx/forside/

Venligst

Helle Pia

HPkontorservice

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

tandresen:
Kan det betale sig at gøre mere, og hvad kan jeg gøre?

Overvej at gøre det selv via forenklet inkasso.

/Henrik

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

eller http://www.transcomcms.dk/

Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for links og råd. Nu er jeg lige blevet bekendt med at der er indgivet konkursbegæring mod firmaet og så er situationen vel en anden. Nu skal jeg vel rette mit krav mod konkursboet, uden at jeg aner hvordan man gør det. Gode råd er igen velkomne :-)

pft.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tandresen:

Tak for links og råd. Nu er jeg lige blevet bekendt med at der er indgivet konkursbegæring mod firmaet og så er situationen vel en anden. Nu skal jeg vel rette mit krav mod konkursboet, uden at jeg aner hvordan man gør det. Gode råd er igen velkomne :-)

pft.

Du finder kurator på konkursboet, denne kan ofte ses på cvr.dk og så sender du bare din faktura til denne

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)