Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google indeksering af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Jeg arbejder sammen med en god ven som har helt styr på disse tekniske ting, jeg arbejder selv lidt med søgeoptimering og tekstbehandling på et (for sjov plan).. men har et par hjemmesider som da også ligger på side et på google og som også er godt besøgt. Jeg sætter ham lige ind i sagen så kan han kontakte dig. Har du en email

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt det med pagerank min side har 407 første sides placering google vidste en optimerings ekspert mig i går , har mente det var så unikt at det første og fremmest , min call action der skulle forbedres og da min siden kun har en pagerank 3 ved jeg godt , det er unikke links og gode links der giver dette vidste han også med et værktøj hvad gav højeste værdi det var min andre sider der er relateret mit striptease erhverv , at jeg skulle satse meste på dem og få mere indehold på disse sider sagde han til mig

med god pagerank ved jeg dog godt er medvirken til at give en god stabil placering , med kun medvirken

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Jul 10
Indlæg ialt: 125
Fra  novicell Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Du må gerne sætte ham ind i min problemstilling, men jeg/vi er umiddelbart ikke ude efter at få noget lavet, som vi skal betale for...Har vi gjort og er undervejs, men hvis han vil dele sin viden, mår han meget gerne sende mig en mail på

macfizz83@hotmail.com

Tak for interessen

René

www.jef.dk

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

René Bygballe:

Hej Aminoer,

Hvor længe er Google om at indeksere ens hjemmeside? Jeg har manuelt tilmeldt mine vigtige side hos Google gennem "værktøjet" Tilføj din URL. Nu er der gået en uge og mine sider viser endnu ikke en pagerank i Google?

Ser frem til at høre jeres svar.

René

www.jef.dk - Jydsk Emblem Fabrik A/S

Google PageRank bliver kun beregnet 3 eller 4 gange om året ...men det har ikke nødvendigvis noget at sige i forhold til hvor højt du ligger i søgninger.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)