Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel med Kina gennem alibaba

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har handlet en hel del over remburs, men det kræver også at man kender leverandøren nøje og har tillid til denne, at de kommer de rigtige varer  af rigtige kvalitet i containeren.

Leverandøren har sikret sig betalingen gennem LC eller remburs inden man har åbnet containeren, hvis varerne ikke svarer til det aftalte og firmaet ikke er seriøs har man heller ingen garanti her.

Så det er afgørende at du kender leverandøren , har tillid til ham og eller har en uvildig der kan kontrollere.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

^^
Og her kommer jeg ind :)

Fra København S
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pools.

Hvad er det for nogle varer du gerne vil købe i Kina?
Alibaba er helt klart et godt sted, at finde producenter i udlandet, men som du selv siger, kan man risikere at blive snydt.

Til gengæld er det ikke alle producenter, som er registreret i Alibaba. Jeg kan måske godt hjælpe dig med at finde en billigere producent, idet jeg har stor kontaktomkreds i Kina.

Fra Randers
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Pools:

Det er Wei-shi Shen fra Shanghai Tumei Denmark Import / Eksport Trade Co. Ltd. Vores hovedkontor er i Shanghai. Det er Tumei Shanghai Industry / Trade Co. Ltd.
Vi har ca. 15 års Industry Trade Import / Eksport  erfaringer i Kina, og har et stort netværk.

Vi kan godt være din leverandør, som kan sikke dig, at du får varerne, som det skal være.

Jeg kan altid kontaktes på bms4343@elromail.dk / bms4242@elrotel.dk og telefon: 86435242 / 23804757.

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei Denmark.

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en kinesisk kone. Hun har et godt netværk i Kina og har også meget erfaring med at handle på alibaba.com.

Hun vil gerne hjælpe dig med at finde en pålidelig kinesisk leverandør.

Med venlig hilsen

Preben

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det vil være en god idee at google leverandøren inden du begynder at overføre pengene, tit vil det være såden at andre folk har skrevet om de firma som svindler.

Køb aldrig mærke varer i Kina.

Hold dig væk fra firma som forlanger betaling gennem Western Union.

Hvis du overholder disse regler er der mindre chancer at du bliver snydt.

mvh.
Sam

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har selv handlet rigtig meget på det sidste gennem de kinesiske handelsportaler som alibaba.

Dog vil jeg anbefale  aliexpress.com eller dhgate.com. Der betaler du med betalingskort som VISA, Mastercard osv, til et ekstern firma, og de" holder" pengene indtil du har modtaget din varer og har godkendt at du er tilfreds med den. Derefter frigiver de penge til sælger. Det er simpelt og jeg har endnu ikke oplevet nogen form for svindel.

VH

www.easy-extensions.dk  Gratis fragt på ALLE ordre!

Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger App Alibaba og når i siger Agent med kinesisk fortåelse,
Er det den hvor der står Trademanager?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Trade Manager er blot en chat, hvor du kan tale med sælger.

Du kan forsikre dig gennem alibaba, så du får op mod 90% af din omkostninger tilbage, såfremt sælger tilbyder dette. Hvis du skal have en agent involveret, så hold dig fra folk, som vil lede efter én leverandør - find en som allerede har én, og som kan påvise resultater.

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål til platformen. Jeg sidder deres advisory panel for købersiden.

Tilmeldt 26. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob
Tak for dit svar😊

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)