Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa... nyt år

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har afsluttet mit regnskab for 2009 i summa og skal nu bogføre for 2010, men datoen starter med 31.12.2009 og med bilagsnummeret efter det jeg sluttede med.

Har jeg gjort noget forkert, eller skal jeg bare rette dato og bilag?

På forhånd tak!

 

/Christina

 

 

 

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål, det problem har jeg også været ude for. Jeg har bare ændret dato og bilagsnummer. Ved dog ikke om dette er korrekt.

God dag!

Henrik

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

datoindstillingen  for  regnskabet  som  sådan  -  og  for  startende  bilagsnr.  også

finder  du  i Filer  --> Egenskaber  for regnskab   -->   fanen  generelt      Her  sættes  regnskabsperioden       mens   bilagsnr.  og  fakturanr.  etc     sættes  på  fanebladet .........postering

hvordan  du  har  fået   datoen   31.12.   sæt   på   plads   er  måske  lidt  af  en  gåde   thi  det  skal  den  normalt  ikke  gøre

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dvs. at man skal gå i egenskaber for regnskaber og sætte den ny periode  (2010) og bilag selvom regnskabet er afsluttet.?

hvordan  du  har  fået   datoen   31.12.   sæt   på   plads   er  måske  lidt  af  en  gåde   thi  det  skal  den  normalt  ikke  gøre

Det var den dato jeg sluttede med i 2009.

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis  du har lavet  dit  nye  2010   ved  at  afslutte det  gl.  og  overføre data  til  det  nye   -   så  burde  den  sætte  den  rigtige  skæringsdato    Skal ikke  kunne  sige  hvorfor  den  vælger  31 12 istedet

men  du kan  korrekse   det  andet  sted

ellers  giv  mig  et  ring   så  skal  jeg  guide  dig  på  plads     tlf  283 44 283

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar!

Når jeg prøver at sætte perioden i egenskaber for regnskaber kommer der en fejlmeddelese hvor der står at regnskabsperiodens start ligger efter den første porstringesdato.

Skal jeg bare trykke ok?

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

så er  der  da noget  helt galt med  den ønskede periode     Ryk   eet   år  længere  tilbage????

 

giver  det  mening???

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Den gamle periode, som jeg har afsluttet, var 2009. Så har jeg prøvet at rette perioden til 2010, og det er så her fejlmeddelsen kommer. Mener du at jeg så skal sætte den til 2009 igen?

Venligst

Christina

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen  hvis  der  skal  være  lidt  logisk mening  med  de  fejlmeldinger    er  det  så  at  een af dine  posteringer  i  kassekladden  der  har  datering i  2009  -  ellers  forstår  jeg  slet ingen  ting???

du  vil   lave  et  regnskab  for  2010      01.01   til  31.12.2010   ................korrekt

her  må  datoerne  i  kassekladden   tidligst  være   1. januar    og  så  skal  det  altså  spille

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg genindlæste den gamle back-up og fulgte ovennævnte råd så det virkede.

Tak for hjælpen!

v/Christina

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)