Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste rejse affiliate program?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør i der har rejsesider mht affiliate program?

Jeg har tænkt mig at lave en aftale med FDM travel om at lade dem levere en on-page flysøgemaskine, så besøgende kan søge efter flybillet direkte på siden.

Derudover leder jeg efter det bedste hotel program.

Tradedoubler har et par stykker, især Hotels.com. Der ville jeg gerne have en søgemaskine også, men især muligheden for at deeplinke direkte til et hotel. Altså, hvis jeg skrev en anmeldelse af et hotel eller anbefalede et, så skal besøgende kunne klikke direkte videre til bookingsiden for det hotel. Det tror jeg ikke umiddelbart man kan med Hotels.com.

Hvad med rejseforsikringer, kender i nogen der har affiliate programmer der?

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik,

Ang. On page søgemaskine aftale, kan det nok ikke lade sig gøre. Har selv spurgt om det samme, og de sagde nej, fordi at det krævede for meget de oplysninger der skulle trækkes fra deres system. Så det blev langsomt osv.

 

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

AffiliateFuture har en affiliate søgemaskine til fly og hoteller, det er dog på Engelsk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

de her har da det paa deres side: http://www.paris.dk/flybillet

Jeg saa det bare ved ik om du kan bruge det til noget

 

mvh

anders

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 18:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erik 

Ved godt at dette er et gammelt indlæg, men hvis du stadig søger affiliate, så sælger jeg rejser til Rumænien, Moldova og Transnistrien, ved godt det ikke er normale rejsesteder, men det gør kun det hele lidt sjovere. Men jeg mangler steder hvor jeg kan smide op nogle reklamer. Jeg ved ikke helt hvordan og hvor meget du forventer i provision pr. rejse, men dette kan vi snakke  om, hvis du stadig søger affiliate. Du kan se mine rejser her www.east-tour.dk

Med venlig hilsen

Jesper 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)