Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forretningside: Scooterudlejning i København

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Købmanden på Boulevarden Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Østergaard:

Det kan sagtens lade sig gøre, Anette. Du kan såmænd også bestille det, men vil senere få en mail om at det allerede var bestilt :) (Så vidt jeg ved)

Okay, det var jeg ikke klar over. Så lærte jeg også lidt i dag Big Smile

Viljen til at ville skaber evnen til at kunne

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende ide.

Det der måske ville afholde mig fra at leje en scooter er min egen manglende evne til at finde rundt i København.

På en cykel har man fordelen af altid at kunne stoppe og kigge på kort. I en lejebil (hvis man nu skal køre længere) har man fordelen af en gps eller en kone til at læse kort :)

Jeg tror faktisk at det ville stresse mig en del at skulle ud mellem bilerne i en by jeg ikke kender.

Kan man få gps til scooter? Det ville jeg betale ekstra for hvis du tilbød det.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne måske sætte en holder på med et kort, ligesom man ser det fra bycyklerne. Eller en fastspændt GPS. På begge kunne man så have 4-5 predefinerede ruter for turister.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også undret mig over de ringe muligheder for at leje, men på MC-siden. Talte med en MC-forhandler, der har udlejet og så er holdt op. Han henviste til at lejeres respektløse omgang med gearkassen på en fx en GSX 750'er havde tændt ham af.

Inden du starter op, prøv at tal med et par af de MC-forhandlere som har haft udlejning, fx Aagesen MC, eller med "motorcyklisternes FDM": Gunnar Skrydstrup fra MC Touring Club: www.mctc.dk.

Her risikerer du at få nyttige betragtninger fra ikke-konkurrenter.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Nu så jeg lige at en havde skrevet i din gamle debat.

Personligt synes jeg det er en fin idé at kunne tilbyde. Flere har talt lidt omkring markedsføring af konceptet.

Jeg er ejer at www.knallert-scooter.dk - En online informationsguide til at lave forskellige dele på knallert - scooter mv.

Hvis du har interesse i at blive markedsført og er kommet igang med konceptet, så er du ihvertfald velkommen til at give lyd fra dig ;)

Find knallert og scooter informationer med tips på Knallert-Scooter.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  NemBankBox.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da den eneste brugbare scooter side, jeg har set.

Desværre er designet jo ikke lige så godt, men hvis du videre udvikler siden, så er der muligheder i den

Jeg ville nok have adresser til mekaniker som laver scooter for det link virker ikke.

Og så en kort funktion.

Læg også videoer til hvordan man laver en scooter (du kan jo starte med at låne fra youtube) og så senere lave mere proff videoer i arbejdstøj.

For så skal der nok komme besøg på siden.

Betal for en serviceydelse til nogle du IKKE kender? Brug nembankbox.dk

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er positivt at få at vide. Jeg arbejder løbende videre med konceptet. Pt. har jeg lagt 3 knallert - scooter videoer op på youtube med hvordan man skifter forskellige dele og her udover er der jo også informationerne man kan læse på www.knallert-scooter.dk 

Find knallert og scooter informationer med tips på Knallert-Scooter.dk

Tilmeldt 15. Feb 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære J0rgen og andre i denne tråd,

Jeg har et koncept, hvor vi meget gerne vil leje scootere og vi kan leje scootere på volume basis. Lad endelig høre hvis nogen af Jer er kommet videre eller hvis I kender til nogen der gør det. Vedr. cykler er jeg bekendt med donkey republic og div. cykeludlejnings modeller. Jeg kender dog ikke nogen med scootere/ knallerter.

Med Venlig Hilsen/ Best regards,

Jakob Kristiansen

Co-founder & CEO

Web: Burd.dk

Phone: +45 5036 4450

Skype: jakob_kristiansen

LinkedIn: https://dk.linkedin.com/in/jakob-kristiansen-b7023755

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)