Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

salg af varepartier i udlandet (børnetøj)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogen af Jer, der har gode ideer (eller gode kontakter) til mulighederne for at sælge varepartier af børnetøj i udlandet?

Vi har noget fodbold-tøj som vi gerne vil tilbyde i et større parti til en rigtig god pris.
Der findes forskellige wholesale communities, men vi har enormt svært ved at finde rundt i junglen og gennemskue deres effektive niveau.
Men måske der er nogen af Jer, der ved hvor man fanger de seriøse købere af den slags partier? Eller generelt bare har gode ideer til os.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Hav en dejlig fredag aften!
/Rikke

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af de forum er spild af tid... For det første kan man diskutere seriøsiteten, og dernæst er de fyldt med svindlere...

Husk at dine varer ik har en brandværdi i udlandet... Dvs det er svært at opnå nogle gode priser, hvis du vil sælge dem som rester... Hvis du skal have gode priser, så sats på DK og evt SE...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget drejer det sig om Rikke? Og hvor store/små partier har du evt. tænkt dig at sælge ud i?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Det drejer sig om ca. 1000 stk. af hver style - fordelt på størrelser i 0-4 år.
Mht. størrelsen på partierne, så tilpasser vi selvfølgelig behov for køber - men vi vil helst have så store partier afsted som muligt.

Vi synes heller ikke det er tophat med alle de dér websites der er fuld af fuskere og useriøse henvendelser. Det gider vi faktisk ikke rigtigt at bøve i. Jeg er ret sikker på det vil være splid af tid.

Men jeg håber på, der sidder nogle flinke aminoer med gode råd og/eller kontakter de vil dele ud afBig Smile

/Rikke

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

send mig lige lidt mere info omkring tøjet, gerne nogle links og billeder så tager vi den derfra.

vi har kontakter i flere lande, men som sagt er prisen jo også derefter

varerpartier@gmail.com

 

thomas

 

 

Fra CPH K
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

 

I Skandinavien er Campadre det absolut største netværk hvor du måske kunne afsætte dine varer.

Tyskland er det et selskab der hedder BuyVip og Frankrig Vente Privee.

Alle har kæmpestore databaser og køre deres salg gennem begrænsede kampagne-vinduer. Tilgængæld kan de flytte meget store volumer meget hurtigt.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas og Thomas:-))

Tusind tak for rigtig gode råd. Det vil vi kigge på mæ det wons!
Og Thomas nr.1: Du får en mail :-)

/Rikke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)