Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dit bedste konverteringstrick på din webshop!?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I min opfattelse er det bedste "tricks" - KISS (keep it simple stupid).

Fjern alle overflødige elementer. Skær ind til benet, og gør Call To Actions TYDELIGE!

Derudover: Test, test, test og test! Smile

Med venlig hilsen
Thomas Høeg Hansen

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Høeg:

I min opfattelse er det bedste "tricks" - KISS (keep it simple stupid).

Fjern alle overflødige elementer. Skær ind til benet, og gør Call To Actions TYDELIGE!

Derudover: Test, test, test og test! Smile

Med venlig hilsen
Thomas Høeg Hansen

Præcis...

Det kan godt være min webshop ikke er det største vidunder rent design-mæssigt. Men jeg har arbejdet meget med konvertering. Jeg forsøger at holde siden så enkel som mulig. Lige gyldigt hvor kunden ser produktet skal han/hun have mulighed for at smide varen i kurven. Desuden har jeg også eksperimenteret med farven på køb-knappen. Faktisk så fungerede grøn ikke særlig godt for mig, blå var meget meget bedre. Men det er nok forskelligt fra side til side.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal måske lige nævnes at jeg har haft en gennemsnitskonvertering siden jeg startede i marts på 9%.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En virkelig interessant debat! :-)

Jeg vil helt klart sige at det vigtigste af alt er: "Don't make me think" som Steve Krug kalder sin bog. Du skal skal alt ud i pap for dine besøgende. Selv om jeg rigtig ofte handler i e-butikker, så bliver jeg stadig glad når jeg kommer til en webshop hvor check-out flowet bare glider i forhold til en hjemmeside med et 7 siders langt check-out flow. Altså konverteringsoptimering handler om at gøre det let for den besøgende at bruge siden og lade sig forføre.

Så Don't make me think!

Selvfølgelig bliver du nød til at teste for at vide hvad der giver den besøgende mindst at tænke på, så det at teste er egentlig lige så vigtigt.

Vil lige give mit besyv med omkring hvorvidt Karsten reklamere eller ej. Jeg synes han skriver en masse gode blog indlæg og ja, der er nogle links til hans hjemmeside. Men jeg laver sgu også links til min hjemmeside. Det gør Thorborg, Rosenstand og alle de andre også.. Jeg ser det lille link til ens hjemmeside som en slags "belønning" for at skrive et godt og langt indlæg. Synes kun det er retfærdig og samtidig så synes jeg også at jantenloven viser sig fra sin grimme side når man ikke kan onde folk lidt credit for det de giver gratis.Til dig Karsten: Bliv ved med at skrive (ikke at jeg tror du, at du har tænkt dig at stoppe) for du for helt sikkert en røvfuld kunder af det, og så må de få procenter der brokker sig over den gratis viden gøre det ;-)

Beklager det blev lidt off topic, men synes det er interessant når man ikke kan onde folk et sølle link til deres hjemmeside.

Men altså konverteringsoptimering (Wink) handler om at gøre det let for den besøgende at bruge siden og lade sig forføre.

Held og lykke med jeres konverteringsrater :-)

De bedste hilsner
Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Har skrevet en lille forklaring af elementerne i Call to action på vores blog. Velplaceret Call To Action elementer er stadig en af de bedste måder at lave konveteringsoptimering på.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit bedste tip til konverteringsoptimering?

Test dit tilbud!

Så tag og find ud af, om dit tilbud er bedre end dine kunders alternative muligheder - incl. intet at gøre

Før du har det bedste tilbud, kan grønne knapper og optimeret call to action kun rykke meget.

Du kan læse mere på www.konverteringsoptimering.dk Wink

Venlig hilsen,

Christian

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)