Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigt hjælp tak :/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hej jeg har lavet en webshop sådan lidt for sjov og så har der været en inde og bestille en jakke som jeg så har bestilt i udlandet han har fået et toldbrev med moms betaling, han kan hente jakken i morgen men de siger han skal havde en faktura, hvordan gør jeg dette skal vel ikke sende fakturaen på da jeg bestilte den til en helt andet pris, eller skal jeg lave min egen faktura eller hvordan skal jeg lige bære det ad håber en venlig amino kan svarer

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller er det nok bare at sende ham orderen fra selve min webshop. altså bestillings nr og det

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel givet ham en pris på jakken?

Den handel du har indgået med din kunde er der vel lavet en faktura på?

Men told og moms er vel ikke din kundes problem, men dit?

Hvis jeg havde handlet med en webshop og bestilt en vare til <pris> ville jeg blive jævnt muggen hvis den blev shippet fra et sted udenfor EU så jeg kom til at betale told og moms udover varens pris.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

ok jamen har snakket med ham og sagt jeg nok skal betale for moms og det men han siger han skal bruge en kvittering er det så at han bare viser den faktura han fik da han bestilte varen fakturaen har han fået via. email eller skal det være den faktura fra den jeg har købt det af, Ja første og sidste gang jeg køber noget fr4a kina :)

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Som jeg læser det er der to scenarier her:

1. Du køber en jakke i udlandet med told og moms tillæg. Du har betalt jakken og sikkert fået en faktura på købet.

2. Du sælger en jakke via din webshop til en bestemt pris. 
Køberen af den jakken har krav på en kvittering med det totale beløb inkl. moms. (han kan ikke trække moms fra som privat, men det skal fremgå af kvitteringen.)

Regler om faktura kan du bl.a. læse her.
Vil tro du under downloads her på Amino kan finde en skabelon til at lave en faktura hvis du manger det.

Håber du finder ud af det Smile
/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Agent:
Køberen af den jakken har krav på en kvittering med det totale beløb inkl. moms. (han kan ikke trække moms fra som privat, men det skal fremgå af kvitteringen.)

Der skal kun moms på fakturaen hvis Henrik er momsregistreret. Hvis han ikke er det må der ikke stå noget om moms på fakturaen.

/Henrik

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Der skal kun moms på fakturaen hvis Henrik er momsregistreret. Hvis han ikke er det må der ikke stå noget om moms på fakturaen.

Jeps, det er rigtigt!
Det regnede jeg vist bare med han var Smile

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik må jeg se din webshop?

R.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja må du meget gerne www.dansk-import.shoppinnet.com Det var den første side jeg lavet på shoppinnet og lavet den faktik bare for sjov og gik efterfølgende videre til en anden webshop der hedder nehola.shoppinnet.com som jeg også lavet for sjov men det sjove er så at jeg har haft en omsætning på 1300 kr på den ene og 500 kr på den anden og det er vel og mærket uden at røre en finger ikke engang reklame har jeg lavet.

Men har dog lagt dem til siden og begyndt på www.got2buy.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)