Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg bannerreklamer på dit website

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@mtrolle
Der skulle gerne komme en tekst frem når du holder musen over, hvor der står man skal logge ind for at kontakte.
Branchekategorier, kommer også når siden kommer ordenligt igang, og får flere brugere. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Super idé, men jeg synes ikke særlig meget om hjemmesiden. Den kunne altså godt udvides gevaldigt, med mange flere muligheder.

I skal selvfølgelig lige igang, men jeg vil sige, at siden godt kunne være meget mere indbydende.

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Vi er helt enige, men nu er vi igang, og lytter til jer der forhåbentlig vil bruge den, og vi notere alt der bliver sagt og skrevet. Det håber vi så selvfølgelig giver bonus til både jer og os i sidste ende.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg kunne da uden tvivl godt være interesseret i at bruge jeres side, til mine forskellige websites i fremtiden. Så jeg vil uden tvivl følge jer i udviklingen :)

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det glæder os at høre. Du er velkommen til at lægge dine bannerpladser op allerede nu.

Vi arbejder videre med sitet løbende, og er igang med at liste hvad der skal gøres bedre og udvides med.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)