Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af salgs-pdf.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære Aminoer.

 

Jeg har været igang med at arbejde lidt på konceptet, hvilket bl.a. var grunden til at jeg lavede spørgeskemaundersøgelsen omkring antal af besøgende i webshops.

 

Nu har jeg så forfattet et salgspdf, som gerne skulle inspirere den potentielle interesserede i at kontakte os.

 

Det jeg godt kunne tænke mig at høre er følgende:

 


  • Kan du læse ud  af salgs-brevet, hvad det er vi tilbyder?

  • Er fordelene tydelige beskrevet eller synes du, der mangler noget?

  • Inspirerer salgsbrevet en virksomhed til at tænke over anvendelsesmulighederne med vores ydelse?

  • Tiltaler det både små og store virksomheder, hvis ikke hvorfor?


 

 

 

Designet af selve pdf´en er ikke optimal og skal justeres eller helt laves om. Så jeg er ikke så interesseret i at høre om dette, men mere om det skrevne illustrerer det godt nok, hvad vi kan.

 

Puha Jeg er klar til jeres gode forslag og konstruktive kritik.

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Linket til pdf-filen er ; InstantReply E-service Callcenter

 

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.
Du er på vej; men det er stadig for kringlet som modtager at få svar på de mest påtrængende spørgsmål:
Jeg mener, at du helt fra begyndelsen skal svare folk på bl.a.:
Hvad er det nøjagtig du tilbyder, i eet enkelt afsnit, der er super velformuleret.
Hvad koster det? Gerne belyst med eksempler.
Hvilke resultater får man? Gerne belyst med eksempler (tal) fra opgaver I har løst tidligere.
Osv.
Jeg mener, at rækkefølgen, folk læser din PDF er meget vigtig.
Altså: Øjnene skal ikke flakke rundt og fange alle mulige forskellige
indtryk: Nej, du skal sige til dig selv: Når jeg nu fortæller, hvad vi
kan, hvad er så det MEST sansynlige spørgsmål, som den potentielle
kunde vil stille?
Så svar på det!
Når kunden har fået svar på dette spørgsmål, så har kunden sikkert det
næst-mest påtrængende spørgsmål klar. Din opgave er at vide hvad dette
spørgsmål er og så at svare på det, lige når det opstår.
Kan du se, hvad der sker?
Du taler med kunden. Lige som i virkeligheden fører du en dialog, hvor
du forklarer, hvad han kan få ud af at handle med dig.... og herved
tager du den potentielle kunde  i hånden og fører ham stille og
roligt dybere og dybere ind i en forståelse af, hvorfor du kan løse
kundens problemer, hvordan du gør det og hvad kunden får ud af det.
Venlig hilsen,
Christian
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Martin

 

Først og fremmest: Glædelig jul. Du har allerede fået en masse konstruktiv kritik, som jeg for det mestes vedkommende bare vil tilslutte mig! Jeg synes, det handler om fokus. Læseren  skal allerede efter 2 linier vide, hvad det er, du har på hylden. Og det skal så siden udbygges - men ikke så meget som nu. Der er for mange afsnit. For mange ord. Og for mange ydelser. Og så har der også sneget sig en del stave- og kommafejl ind i teksten!

 

I virkeligheden skal du fokusere meget mere på salget af dig selv. Det er som om, du vil alt for meget. Det skal højst fylde en A4-side, og så skal det være strammere end et januarbudget.

 

Jeg ved godt, at det er meget overordnede bud, jeg giver. Men det er dig, der skal skrive teksten - så det er også dig, der skal koge indholdet ned til en lækker tekst, der vil få enhver til at springe på dit gode og interessante produkt!

 

Held og lykke

 

Morten Mauritson

www.thehype.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)