Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger 2 prof. designs. + Unikt koncept

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

200 for nummer 1

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå.. Så der blev ialt budt 350 kroner.. Vinderne må blive Bent Pedersen og Kasper Hedegaard..

Så de ér solgt eller hvordan?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går and på vad er nummer 1 lavet i. FX Joomla wordpress. Hvad er den lavet i

Fra Hamburg
Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget nyt om udfaldet af auktionen ?

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Well, Jeg har ihvertfald intet hørt fra sælger endnu - så bliver spændende (: 

Men vi må da gå ud fra at den er solgt, siden jeg ikke kan se nogen mindstepris?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tja, min idé er stadig som jeg skriver tidligere...

Han har selv brugt 5000 kroner på det, og han skriver selv at han havde forventet meget mere.. Så to be honest tror jeg ikke i skal regne 100% med ham :) Men jeg håber da på det bedste for jer, og håber i får det til sammenlagt 350 kroner.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er konceptet til Studix.dk ?

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg synes altså i skal holde lidt igen med at være efter sælger. - Jeg synes da bestemt de er MEGET mere end 350kr værd.

Synes endda 5000kr er rigtig billigt sluppet. - I snakker om det skal være til den rette køber. Hvis du byder på det, er du vel den rette køber? ellers bruger du pengene på noget som du ikke vil bruge.. Og det synes jeg er ærgeligt for alle.

 Jeg synes dine sider er fantastisk flotte, og du skal i stedet for at sælge dem til sølle 350kr, putte dem på et usb stick og gemme dem til hvis du vil arbejde med dem senere. =)

I må  have en god søndag =) 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der blev vidst lavet en okay handel for vinderne her!Smile - Nåde desværre ikke selv og byde med.

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Elkjær:

Jeg synes altså i skal holde lidt igen med at være efter sælger. - Jeg synes da bestemt de er MEGET mere end 350kr værd.

Synes endda 5000kr er rigtig billigt sluppet. - I snakker om det skal være til den rette køber. Hvis du byder på det, er du vel den rette køber? ellers bruger du pengene på noget som du ikke vil bruge.. Og det synes jeg er ærgeligt for alle.

 Jeg synes dine sider er fantastisk flotte, og du skal i stedet for at sælge dem til sølle 350kr, putte dem på et usb stick og gemme dem til hvis du vil arbejde med dem senere. =)

I må  have en god søndag =) 

 

Det er sgu kun i DK at et hjemmeside-design som de 2 der koster 5000 kroner - per stk. vel og mærke...

Jeg synes også de er mere værd en 350 kroner, men det skal være en målrettet kunde, og nej, det ville jeg ikke være! Jeg har en anden idé med sådan nogle designs.. Sååå :)

 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)