Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 400 000

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor ligger diskoteket,

prøv at sende mig en mail patrick@barkowski.dk - kender nogle der måske er interesseret.

 

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Hedegaard:

Ja 

Nesuz:

Er beliggenheden god?

 

 

Ja beliggenheden er fantastisk. Det er det eneste diskotek i nærheden og i en by på næsten 8 000 indbyggere - hvilket fylder stedet næsten hver eneste gang. 

 

8000 er godt nok ikke mange mennesker?

Eller mener du 8000 som er målgruppen for diskoteket?

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

8000 er den faste befolkning i byen - uden alle små byer der ligger omkringliggende, plus der er diverse skoler i byen - Efterskole, Kostskole osv. 

 

Og jo - 8 000 er rigeligt. stedet fyldes stort set hver aften ( Ja jeg har selv været og set det i aktion om natten) 

Andre steder i landet ser man tit byer på 6-7000 have 2-3 diskoteker, hvor det løber rundt.  

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:

Kasper Hedegaard:

Ja 

Nesuz:

Er beliggenheden god?

 

 

Ja beliggenheden er fantastisk. Det er det eneste diskotek i nærheden og i en by på næsten 8 000 indbyggere - hvilket fylder stedet næsten hver eneste gang. 

 

 

8000 er godt nok ikke mange mennesker?

Eller mener du 8000 som er målgruppen for diskoteket?

8.000 lyder sgu da meget fornuftigt i mine ører. Jeg har set en by med 5.000 indbyggere der kan forsørge 2 diskoteker og adskillige værtshuse.

Om diskotektet iøvrigt er katten i sækken vil jeg ikke udtale mig om uden at have set regnskaberne, men befolkningstallet på 8.000 ville aldrig skræmme mig væk hverken som forretningsejer eller investor.

 

Hvis forretningen virkelig er sund, hvilket diskoteker der bliver udbudt til salg typisk ikke er, - kunne det måske være, når nu du ikke har den fornødne kapital, at ejer kunne overtales til at bortforpagte den i en periode?

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte om der var nogle regnskaber du kunne se ?

 

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

Jeg tænkte om der var nogle regnskaber du kunne se ?

 

 

Jeg har årsregnskab fra 2009 som jeg kan sende til personer der evt. kunne være interesseret i at tilbyde et lån

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nesuz:
Spørger banken? Og hvis banken har afvist dig, så bliver det nok svært for dig at en investore:(

Det er helt forkert. Investorer og banker er slet ikke det samme. Banker investerer ikke - de låner penge ud hvis de de mener der er ordneltig sikkerhed og betalingsvilje til stede. Investorer investerer i forretninger de tror på kan vokse sig store. Investorer investerer meget ofte i selskaber som bankerne aldrig ville låne penge til.

400.000 for et godt diskotek lyder som en rigtig god handel - hvis ellers der er ballance i driften. Det lyder ikke som et umuligt projekt at få en investor ind, hvis du er villig til at dele ud af selskabet.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper,


Som sagt har jeg muligvis en investor der kunne være interesseret, vi skal bare bruge noget mere information

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick:

Kasper,


Som sagt har jeg muligvis en investor der kunne være interesseret, vi skal bare bruge noget mere information

 

Hej Patrick.

vil du sende mig en mail på hedegaard_k@hotmail.com 

Så vil jeg fremsende materiale. 

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mail er sendt Patrik. 

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)