Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Affiliate marketing!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 

Her den anden dag faldt jeg over denne side: http://guldguiden.dk/tjen-penge-paa-facebook.htm

 

Det skal lige siges at jeg ikke kender til affiliate marketing, men synes det lød interassant:)

 

Er der nogle herinde som har erfaring med IQmedier og som evt. kunne guide mig lidt?:)

 

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Start med at læse en masse i kategorien om affiliate, derefter kan du stille konkrete spørgsmål Yes

Jeg tror ikke, at der nogen som kommer ind i denne tråd og lære dig det hele fra bunden, uden at du selv har gjort en indsats først Wink

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian N:

Hej Aminoer

 

Her den anden dag faldt jeg over denne side: http://guldguiden.dk/tjen-penge-paa-facebook.htm

 

Det skal lige siges at jeg ikke kender til affiliate marketing, men synes det lød interassant:)

 

Er der nogle herinde som har erfaring med IQmedier og som evt. kunne guide mig lidt?:)

 

Hej

Den side du henviser til har en god guide i bunden, så det er egentlig bare at følge den :-)

Du kan også overveje at benytte reklamer fra vores netværk Partner-ads. Der er mange annoncører der tillader brug af Facebook og det er ofte nogle af dem der giver den bedste indtjening.

Under menupunktet 'Programvalg' kan du søge efter partnerprogrammer der har størrelsen 125x125 og se hvem af dem, der tillader Facebook Ads. Når du henter en reklame fra én af dem (vælg 125x125), så brug den URL der står efter a href= i HTML-koden. Indsæt den i det link du skal bruge i Facebook annoncen og kopier og upload 125x125 billedet. Brug tekst til annoncen fra f.eks. website eller de reklamer der er til rådighed.

Mvh. Ken

 

Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det godt svar:)

Har lige en ting mere: Når der på en kampagne står 12kr i indtjening og 1.35kr i CPC, hvor meget skal jeg så sætte mit daglige budget og cpc til, for at det ikke giver underskud?

Håber du forstår mit spørgsmål:)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian N:

Har lige en ting mere: Når der på en kampagne står 12kr i indtjening og 1.35kr i CPC, hvor meget skal jeg så sætte mit daglige budget og cpc til, for at det ikke giver underskud?

Det kommer jo helt an på hvor mange kliks der skal til at lave en konvertering. Hvis 10% konverterer, kan du ikke sætte klikprisen højere end 10% af CPC. Men du er næsten nødt til at teste om der kan laves penge på en kampagne på facebook.

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos nogle netværk er CPC også gennemsnittet af hvad klikkene har givet i afkast indtil videre, derfor skal du først gennemskue hvad CPC er en betegnelse for - det kan skifte, og hvis 1,35 er det gennemsnitlige afkast pr. besøg, så skal du jo selvfølgelig have nogle meget lave klikpriser du betaler før det er en kampagne hvor du tjener noget som helst. 

 

Hvilken kampagne er der tale om? - Og på hvilket bureau har du fundet den? 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)