Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress / Facebook Direct hjælp. Får ikke connected ordenligt / Alle kommentarer.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hjælp hjælp =) har nogle på problemer på GymnastikOnline.dk

Nu ved jeg tilfældigvis næsten halvdelen af aminoerne efterhånden bruger Wordpress på den ene eller den anden måde. Jeg er udvikler selv, jeg er bare ny inde for wordpress.

Jeg ville rigtig gerne betale for jeres hjælp, men siden er 100% non-profit og jeg er på SU

Mine problemer er som følgende.

1. Ingen notifikationer med Facebook Connect.

Jeg bruger "Facebook Comments for Wordpress 1.5.1" til at have facebook comments på alle mine posts. Det er i og for sig godt nok. - Men jeg har slet ingen styr på hvad der sker :(.

Plugin'et lover at kunne sende Notifications til min FB profil, så jeg kan se hver gang der kommer en ny kommentar på siden. - Det gør den bare ikke.

Jeg har prøvet et plugin der hedder "Facebook Open Graph" (Eller noget, har fjernet det igen) Det lovede også alle mulige ting med at synkronisere kommentarer, så når en som havde kommenteret på en artikle ville han blive "subscribed" og få notifikationer hver gang der skete noget fremover. (Virkede heller ikke) og jeg havde ingen muligheder for at indstille på bredden osv.

All and all, vil gerne have fb-notifikationer til både mig og besøgende som har kommeteret til at virke. 

 - Hvordan har du gjort det?

2. Alle Facebook Kommentarer

I det orginale Wordpress commenting system er der en "seneste kommentarer". Det gad jeg også gerne have.

Kan sagtens selv indsætte koden, kan bare ikke finde nogensteder noget om nogen der har gjort det.

 - Hvordan ville du løse det?

3. Et ordenligt "Customizable" forum der understøtter FB connect.

Lige nu bruger jeg en hosted løsning der hedder "Tal.ki Embeddable Forums" det er slet ikke godt nok.

Opkoblingen fra forummet til Facebook er genialt, men jeg vil gerne ind og fjerne alt muligt crap som ikke er nødvendigt, og oversætte systemet til dansk. - Men det kan jeg ikke i en hosted løsning.

Jeg har prøvet "Mingle" Hvilket var okay, jeg kunne bare ikke få det til at spille sammen med FB-Connect.

jeg har prøvet "WP-Forum" og det synes jeg slet ikke er tilstrækkeligt, meget outdated.

forummet skal være super simpelt, opret/svar indlæg med fb-konto.

 - Hvad ville du bruge?

Jeg vil gerne give et link i bunden af siden for hjælpen, hvis du kan få det til at virke.  Jeg har en del besøgende, og for garanteret mange flere.

 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu virker siden igen. Hjælp!

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)