Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Denne side er på norsk... nej den er ej!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har, for at komme lidt mere ind i Umbraco, sat blomsterdekoratør op i netop det system og så har jeg lagt mærke til, at Google Toolbar ofte mener at siden er på norsk og derfor foreslår oversættelse. Jeg mener også at Toolbaren gjorde dette før skiftet men er ikke helt sikker. Både i det gamle og nye system er meta content-language sat til da

Spørgsmålet er bare hvordan jeg fortæller Toolbaren at siden altså er på dansk - jeg kan sagtens selv slå oversættelse fra hos mig selv, men vil gerne fortælle andre klienter at siden altså er dansk.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt. Har du prøvet at sætte lang-attributten i HTML-tagget? <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" lang="da" xml:lang="da">

Jeg har også læst et sted at Google kan finde på helt at ignorere de attributter man normalt angiver sprog med. I givet fald ville det jo være en bug i deres kode. Jeg kan selv norsk flydende, og af at læse teksten får jeg ikke det mindste indtryk af at det ligner norsk. Det skulle da lige være hvis Google tror at fordi "Svensson" er fremtrædende, så er siden ikke dansk. Men så skulle den næsten hellere tro den var svensk! :)

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

min Chrome tror ikke den er norsk

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)