Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringsfejl summaSummarum V3

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har i en længere periode benyttet mig Af Summa, men er pludselig stødt på et problem jeg ikke kan få løst.

Jeg har bogført en faktura, nøjagtig som jeg plejer. Dog står den stadig som ubetalt på listen og mærket med rødt udråbstegn. Kassekladen kan jeg ikke fremkalde og den står ikke på listen over bogførte kasseklader, dog kan jeg se den figurere i systemet blandt andet under sammenhængende poster og beløbet er registreret under bankbeholdning.

Hver gang jeg forsøger at lave en postering eller oprette en ny faktura melder summa nu ud med en fejl om at der er foretaget ændringer og jeg skal indlæse seneste sikkerhedskopi. Dette har jeg forsøgt men det afhjælper ikke fejlen. Håber der er en eller flere kloge hoveder der kan hjælpe mig, jeg er snart ved at opgive

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

det  lyder  som  at  du  har  fået  den  registreret  på  banken  som  værende  indgået  cool cash

MEN  du  har  ikke  fået  den  knyttet  sammen  med   den  skyldige  faktura

Hvis  du  går  ind  på  debitorkontoen  vil  den  formentlig  stå  i  nul  (hvis  det  er  den  eneste  faktura  du  har  på  den  pågældende)

er  det  korrekt???

du  har  indlæst  en Sikkerhedskopi   ???   hvis  det  er korrekt  -   så  bryder  du  jo  tilbage  til  situationen   ved  denne  sikkerhedskopis  tilblivelse   og  hvis  den  her  omtalte  faktura  ligger  forløbsmæssigt  EFTER  sikkerhedskopien   -  så  vil  den  ikke  mere  være  synlig  på  nogen  måde.

men  lad  høre  lidt  mere

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit hurtige svar.

Har lige været inde på debitorkontoen, jeg har godt nok en faktura mere stående på pågældende kunde. men ellers står den i "nul"

Jeg har ikke indlæst en sikkerhedskopi, jeg har forsøgt men programmet vil ikke give mig lov til det

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

fint  lad endelig  være  med  sikkerhedskopi   hvis  vi  skal  redde  den  hvis  det kan  lykkes

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du  giver  mig  et kald  (på  tlf 283 44 283)   så   kan  vi  lige  prøve  med  lidt  tlf.guide  for at  se  hvorledes  du  får  den  her  faktura  bragt  fra Tilgode  til Betalt-status

Er  det  den  eneste  det  er  galt  med???

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

lyder godt. Jeg giver dig lige et kald hvis ikke jeg snart finder en løsning. Mit største problem er dog at programmet fremkommer med en fejl hvergang jeg forsøger at oprette en kasseklade eller lignende posteringer. Ergo jeg har ingen mulighed for at gå ind og ændre noget som helst, jeg kan ikke engang få lov at bogføre andre fakturaer, eller for den sags skyld oprette nye

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

og ja det er den eneste det er galt med

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ring NU  bedre  end  senere   idet  jeg sidder  og  venter   på  2 sæt unge mennesker  fra  Uni  der  skal  have  trykt  specialer  til  aflevering  i morgen  -   så  jeg  lidt  luft  lige NU

ellers  må  du  vente  til  engang  senere  i  eftermiddag  f.eks.      efter  16.00  tror  jeg  vi  skal  hen  til  før  jeg  er  færdige  med  de 2  sæt  opgavetryk

men  jeg  tror  jeg  ved  hvor  vi  skal  ind  trykke   på en  knap  eller  2

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lykkedes mig i går at få styr på problemet Selv om jeg ikke fik behov for at ringe til Ivaerksaet skylder jeg dig afligevel en tak for hjælpen.

Mit problem lagde i at jeg på en eller anden måde havde fået bogført fakturaen som betalt på en dato før den var oprettet i systemet og det kunne Summa ikke lige håndtere. Ved lidt flytten frem og tilbage har jeg nogenlunde fået udlignet posterne, resten må min revisor kigge på (det er jo det han får sine penge for hehe) Hovedsagen er at jeg nu har fået programmet til at køre så jeg kan fortsætte regnskabet

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

OK

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)