Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

paypal ??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre jers mening om paypal?

Er det godt eller skidt?

Kom gerne med jeres erfaringer.

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lisa

 

Personligt, så synes jeg det er en nem og sikker metode til at håndtere betaling med.

Jeg bruger det selv og har brugt det i flere måneder nu, kan godt lide deres system. Jeg har så ikke haft nogen problemer med dem indtil nu, så det er tegn på at det sagtens kan finde ud af det.

Jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men hvis det en dansk shop så er det en god idé at bruge Paypal, men hvis du skal bruge det til udenlandsk betaling så skal du vide at fx i USA, er PayPal ikke meget populær.

Du kan også bruge Pilmus, RegNow, ShareIt, AlertPay, de gøre det på samme måde som PayPal

Så det anbefales herfra :)

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal er supergodt, og har kun udviklet sig til det bedre indenfor de seneste år. Det er nemt, bekvemt og en sikker løsning for dine kunder...

Syntes ikke der er så meget at sige egentlig... det er bare supert, og du bør ikke tøve med at bruge det.

Dog skal siges at Paypal til tider har været lidt hårdt ramt af svindlere som trækker penge ud af folk ved at udgive sig for at være fra Paypal, og det er ikke akkurat god PR i dette tilfælde, men tror de har fået bugt med det efterhånden

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Liisa Nicole Bertelsen:

Jeg vil gerne høre jers mening om paypal?

Er det godt eller skidt?

Der kommer et langt indlæg i næste uge på min ekspert blog herinde om Paypal... Så du kan læse om systemet på godt og ondt der...

Eksperten:

Jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men hvis det en dansk shop så er det en god idé at bruge Paypal, men hvis du skal bruge det til udenlandsk betaling så skal du vide at fx i USA, er PayPal ikke meget populær.

Har du dokumentation for den påstand?

Bare til info, så er USA Paypals største marked i hele verden!!!!!!!!!!!!!!!!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det har jeg nok ikke, men det er noget jeg har hørt, og det er måske svært at finde dokumentation på det da Paypal sikkert vil skjule denne oplysning for så vil de sikkert miste endu flere USA kunder.

Men det behøver heller ikke være rigtigt, vi høre så mange historie idag.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksperten:
Jeg ved ikke hvad du skal bruge det til, men hvis det en dansk shop så er det en god idé at bruge Paypal, men hvis du skal bruge det til udenlandsk betaling så skal du vide at fx i USA, er PayPal ikke meget populær.

Det lyder mærkværdigt, da jeg så vidt er deres bedste markede.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liisa

Jeg har brugt Paypal siden maj på min hjemmeside og det fungerer fint. For mig er det vigtigt, at det kan tage mange forskellige kort og at det kan håndtere abonnementsopkrævninger og det går dejligt nemt. Den største hurdle er nok, at det ikke er så kendt herhjemme endnu.

Mange hilsner Lone

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Eksperten:

Nej det har jeg nok ikke, men det er noget jeg har hørt, og det er måske svært at finde dokumentation på det da Paypal sikkert vil skjule denne oplysning for så vil de sikkert miste endu flere USA kunder.

www.ebay.com Bingo ;D

Mister kunder til hvem? Der er jo intet alternativ, og slet ik når der er tale om Ebay handler...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 198
Fra  liisab Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarene.

Jeg har nu oprettet en paypal konto så er det bare med at komme i gang

WWW.kidztownshop.dk - kreativt design til aktive børn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har så hørt at i danmark kører paypal ikke alt for godt for webshops..

Men ved i USA er det meget udbredt, og rigtig rigtig mange bruger det..

Personligt kan jeg godt lide paypal, super fedt system.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)