Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento spørgsmål

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror endeligt jeg har fundet den template jeg vil bygge videre på:

http://cms.template-help.com/magento_24080/ 

Jeg kan godt lide de mange forskellige farver og det vil passe godt til mit logo, se linket i min signatur, for at se mit logo....

Farverne skal bare lige afstemmes hinanden....

Men jeg skal bare være sikker på, at det vil fungere med den template, 180 dollars er jo en del....

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:
Jeg kan godt lide de mange forskellige farver og det vil passe godt til mit logo, se linket i min signatur, for at se mit logo....

Det har du ret i ;) Jeg tror også den vil blive pænt.

Lone71:
Farverne skal bare lige afstemmes hinanden....

Bare lige er der ikke noget der hedder ......Whisper

Lone71:
Men jeg skal bare være sikker på, at det vil fungere med den template, 180 dollars er jo en del....

180$ er billigt, men jeg tror godt du kan regne med det funker, men du skal huske andre kan købe det samme template så du kan se det andre steder.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Lone71:
Jeg kan godt lide de mange forskellige farver og det vil passe godt til mit logo, se linket i min signatur, for at se mit logo....

Det har du ret i ;) Jeg tror også den vil blive pænt.

Lone71:
Farverne skal bare lige afstemmes hinanden....

Bare lige er der ikke noget der hedder ......Whisper

Lone71:
Men jeg skal bare være sikker på, at det vil fungere med den template, 180 dollars er jo en del....

180$ er billigt, men jeg tror godt du kan regne med det funker, men du skal huske andre kan købe det samme template så du kan se det andre steder.

Tak for input :)

Farverne kan enten laves om i Logo så de passer til temaet, eller også må det være muligt den anden vej rundt, det skal jeg nok finde ud af....

Det eneste jeg kan se, som er dumt, som du også kommer ind på, er at andre kan købe den samme template....

Den er blevet downloadet 5 gange kan jeg se.... det er jo ikke alverden, men jeg må starte ud på denne måde, inden jeg selv måske kan lave en template selv, dette er bare en start.....

 

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)