Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mærkevarer import fra USA

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :



Dato: 20-12-2006 23:01:56 Forfatter: outletguru.com ja ny.....det  kan man da godt sige. Har kun været igang siden 1989 og grossistbranchen siden 1995:):) Jeg overlader trygt ordet til dig......du er sikkert meget mere erfaren og sikkert også meget klogere:) ....du må sku da også være kanon rig med den store viden du har










 







Det må du meget undskylde, det har absolut ikke for at hakke eller nedgøre dig ! håber du forstå. Det kan let komme til at lyde af for meget, når man skriver meget i et forum, Det er nok bedst at skruge lidt ned :-)

 

Ja jeg er rig hehe :-)   Vi er næsten lige gammel og har statet næsten på samme tid kan jeg se. Men jeg forstår så ikke at du ikke mener det samme. Nå pyt med det ,vi kan ikke alle være ens....  Men vi kan da snakke en dag sammen i Real life. vi er næsten i samme branche, bare ikke tøj stil...







Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
OK kanon - ja hvem ved måske kan vi mødes engang:)

 

Hvilken branche er du i?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager min udtagelse i mig igen. det kunne ikke bruges lige netop i denne sag.




Fra Ballerup
Tilmeldt 22. Jul 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil gerne lige afslutte denne gamle tråd med et korrekt svar angående import fra USA.

Det er vigtigt at du skelner mellem import indenfor EU zonen, eller udenfor EU.

Når du importerer fra 3. land, såsom USA, så må du IKKE importere varer, hvis mærkevareindehaveren har tildelt distributionsrettigheder til en lokal agent/distributør i EU.

Det er et brud på mærkevare/ophavsret loven, og er lig med ulovlig parallel import.

Du kan og bør tjekke med mærkevare og patentstyrelsen før du ønsker at importere varer fra 3. lande (uden for EU), da det er dem om SKAT (tolderne) trækker på når det kommer til import af mærkevarer.

 

Held og lykke.

Med venlig hilsen

 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad så hvis jeg køber mærkevare produkt som er produceret i USA

men fra en forhandler i EU land, er det så lovligt at importere varen til Danmark ?.

 

mvh. Sam50.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
yes, grundet varernes frie bevægelighed i EU.
Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Har læst lidt frem og tilbage, har selv en lille tøjbutik som sælger nike, puma, mm. så hvis du har brug for nogle af de mærker kan jeg hjælpe dig.

 

Du kan skrive til mig på mpm@outlet-north.dk

ps min hjemmeside er ikke oppe at kør

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)