Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en der kan designe hjemmesider?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Seo++:

Hej Gallardo Jeg kunne godt strikke en super simpel og billig hjemmeside sammen til dig.

Faktisk så har jeg et her og nu tilbud 100 kr. 

det bliver selvfølgelig heller ikke den mest smukke hjemmeside i hele verden du må gerne sende  mig en pm med mere information om hvad du skal bruge.

Personligt kunne jeg aldrig finde på at benytte et sådant tilbud - men det er så også min holdning til at pris og kvalitet altså hænger ret godt sammen i denne branche.

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte mig. Jeg tilbyder professionelt webdesign der bliver lavet i samarbejde med dig, så vi både rammer din smag, og målgruppens. Jeg har lavet design hele mit liv, og kodet hjemmesider siden 1995 så jeg vil mene at jeg kan løse opgaven for dig.

Kig her www.symatic.dk

Ring/skriv for en uforpligtende snak om behov og ønsker

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu drukner du allerede i tilbud, men jeg melder mig også gerne på banen.

Jeg kan levere en hjemmeside i et brugervenligt CMS der gør at i selv nemt og hurtigt kan redigere tekst, billeder mm. på hjemmesiden uden kendskab til programmering.

Se et udpluk af tidligere hjemmesider, og kontakt mig eventuelt på kasper@infront.dk for yderligere dialog.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Gallardo:

Vi er en lille firma fra København der søger firmaer/personer som kan hjælpe os med at lave en "billig" hjemmeside. 

Hvad er billig i den sammenhæng, i må have et budget ?

Gallardo:

Vi sælger sportsudstyr og har behov for et meget simpelt hjemmeside hvor vi kan fremvise vores produkter.

Har i tænkt over den side i skal have, udseendet på den etc ?

Gallardo:

Vi har et domæne registreret hos one.com.

one.com... skal du bruge det til forretning bør du nok overveje mere end den allerbilligste discount løsning du kan finde.

Gallardo:

Hvis der er nogen derude der har erfaring med at lave hjemmesider så skriv gerne..    

Der findes masser, som du kan se af tråden, men nogle byder bare ind og håber på at der er bud, hvor mange af dem du har modtaget bud fra gider lige i det første indlæg at brugetid på dig som kunde ?

Hvis jeg kigger listen igennem, vil jeg sige 0, da de ikke spørger indtil dit behov.

Og alene det, at en læpgger et bud på 100 kr. siger jo en del om kvaliteten i de bud der kommer.

Derfor disse råd til dig :

Brug tid på at tænke igennem hvad du vil med din hjemmeside
Find eksempler på designs du godt kan lide
Undersøg om det firma du bruger har nogle år på bagen, da erfaring er nødvendig.
Spørg de forskellige firmaer om råd, spil "dum" og vurder dert svar du får.
Ønsker firmaerne bare at sælge en løsning, eller kan de rådgive dig gratis ?
Forstår det firma som forsøger at sælge dig en løsning, at snakke service og andre parametre med dig.
Hoster firmaet selv løsningen, eller er det endnu et af de firmaer, som bare videresælger en løsning, fordi de ikke kan gøre det selv ?

Som du kan se er der en del at overveje, og indtil videre er der ingen som har været interesseret i dette, nok fordi de bare vil sælge en løsning...
men hvor er servicen lige henne ?

/Mogens

Easy Webhost

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det rimelig svært at yde service igennem et forum, og derfor opfordrer jeg netop til at han kontakter mig via e-mail.

Derudover kan jeg ikke se nogen grund til at webudvikleren selv skal hoste den løsning der leveres. Hvordan giver det bedre service til kunden i forhold til at hoste løsningen hos et firma der har hosting som deres kernekompetence?

Mon ikke i virkeligheden det bare er endnu et af dine indlæg hvor du propagerer din egen løsning som den eneste rigtige?

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale http://www.bedreweb.dk/ Hun er rigtig god, også til små virksomheder. Hun laver tingene til tiden, har billige priser og hun sælger dig ikke mere end du har brug for, - og så er hun smaddergod til at forklare sine ideer, så det er til at forstå.

Held og lykke

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)