@ Igang - Du har fuldstædig ret. Garenti er noget jeg spekulerer meget over, og for at være fuldstædig ærlig, så aner jeg ikke hvad jeg kan gøre... Løsninger: Alternativer er MEGET velkommne...
Dennis |
Dennis Jensen:Alternativer er MEGET velkommne...
Der er sikkert mange, men én kunne være at i køber telefonerne med abonnement, evt hos Telenor. Der får I både tilskud til telefonerne, dansk garanti uden de store problemer og mulighed for at tilkøbe en forsikring der dækker det garantien ikke gør. Forsikringen koster vist lige omkring 30 kr. pr. måned, og kunne nok lægges oger på kunden.
Problemet med denne løsning er kreditgodkendelse. Der skal nok lægges et ret stort depositum, hvis I skal have oprettet 1.000 abonnementer. Hvis det i det hele taget kan lade sig gøre..
Det her er slet ikke gennemtænkt, men bare et skud fra boven som man vist nok siger. Der kan være flere faldgrupper, og der kan være alternativer der er mere spiselige. Kommer jeg på et, hører du fra mig igen :o)
En anden ting kunne også være at indføre i en evt. kontrakt, at defekte telefoner som følge af fysisk overlast, skal kunden selv erstatte. Det ville de også skulle hvis det var deres egne telefoner. Men jeg kender ikke så meget til projektet, og ved ikke hvor sårbart det er for den slags.