Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kasis sponsorat i BIF?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Uden at sige noget, men nu har Kasi group og deres stifter Jesper, fået meget medie omtale, via at lave det sponsorat.

Der er jo ingen andre sponsor der har fået så meget medieomtale i fx onside eller på TV2 som Kasi. Og tager man fx Carlsbjerg som sponsorer 2 klubber, så er de jo ikke i nærheden af omtale.

Men nu er Jesper jo heller ikke bleg for at sige sin mening, hvorfor at pressen elsker ham, og den måde at han udtaler sig om Brøndby IF.

Først så tror jeg at JEsper er BIF'er af hjertet, da han har et fint kendskab til klubben, og så tror jeg også at han er en utraditionel tænkende person, der har øje for at få omtale. Fx kendte jeg ikke til Kasi group får sponsoratet. Og den fokus det gav på hans firma, og person. Og idag er der vel ikke en i DK der ikke har hørt om den virksomhed (Måske lige mor).

/Kenneth

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Min mening er at han er kæmpe BIF fan af hjertet, men derudover har han som sagt fået meget medieomtale. Jeg tror at de store indskud er nøje overvejet især fra Kasi Groups side. Hans netværk er ganske sikkert blevet kolossalt, og har fået massevis af henvendelser på hans produkter.

Så vidt jeg husker det firmaets stærkeste produkt, smykker. De har størst succes på det tyske marked, og derfor ville han også lave et PR stunt i tyskland. Jeg kommer til at tænke på Redbull som har to fodboldklubber i Østrig og USA, det giver massivt PR-værdi.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Uden at sige noget, men nu har Kasi group og deres stifter Jesper, fået meget medie omtale, via at lave det sponsorat.

Der er jo ingen andre sponsor der har fået så meget medieomtale i fx onside eller på TV2 som Kasi. Og tager man fx Carlsbjerg som sponsorer 2 klubber, så er de jo ikke i nærheden af omtale.

Men nu er Jesper jo heller ikke bleg for at sige sin mening, hvorfor at pressen elsker ham, og den måde at han udtaler sig om Brøndby IF.

Først så tror jeg at JEsper er BIF'er af hjertet, da han har et fint kendskab til klubben, og så tror jeg også at han er en utraditionel tænkende person, der har øje for at få omtale. Fx kendte jeg ikke til Kasi group får sponsoratet. Og den fokus det gav på hans firma, og person. Og idag er der vel ikke en i DK der ikke har hørt om den virksomhed (Måske lige mor).

Jojo men omtalen i DK er jo værdiløs for firmaet... Det giver jo intet, at danske medier elsker ham, når han ik sælger varer til den danske befolkning...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jojo men omtalen i DK er jo værdiløs for firmaet... Det giver jo intet, at danske medier elsker ham, når han ik sælger varer til den danske befolkning...

Ja det er rigtigt nok.....

Men der er også noget som der hedder investorer....Og efter at han gav det sponsorat, så er der jo mange som der har fået øjene op for hans forretning....

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Ja det er rigtigt nok.....

Men der er også noget som der hedder investorer....Og efter at han gav det sponsorat, så er der jo mange som der har fået øjene op for hans forretning....

Jamen hva skal han bruge en investor til? Firmaet er distributør for Pandora i Tyskland, Østrig og Schweiz.... Pandora distribuere selv i DK... Så hvor er ideen?

Jeg kan stadig ik se nogen ide for firmaet ved det sponsorat... Eneste der har fået noget ud af det, er Jesper selv...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jamen hva skal han bruge en investor til? Firmaet er distributør for Pandora i Tyskland, Østrig og Schweiz.... Pandora distribuere selv i DK... Så hvor er ideen?

Ideen er vel der, hvor der skal bruges penge på at udvide på andre markeder. Nu bliver firma navnet kendt, og derfor er det også nemmere at få andre til at støtte op om forskellige investerings muligheder. Samt at få udvidet deres sortiment. Da de nu er kendt som en succesri forretning, der kender nogle forskellige markeder.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

Ideen er vel der, hvor der skal bruges penge på at udvide på andre markeder. Nu bliver firma navnet kendt, og derfor er det også nemmere at få andre til at støtte op om forskellige investerings muligheder. Samt at få udvidet deres sortiment. Da de nu er kendt som en succesri forretning, der kender nogle forskellige markeder.

Jamen han er distributør... Det var jo ik Pandora, som lavede sponsoratet... Det var Kasi!

Så det der giver heller ingen mening... I så fald, så må du da gerne reklamere for vores firma på BIFs trøjer, hvis du selv betaler ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jamen han er distributør... Det var jo ik Pandora, som lavede sponsoratet... Det var Kasi!

Mere importør og distributør i tyskland. Han startede jo med italienske smykker, i tyskland. Så vil han udvide med flere mærker, eller gå ind på andre markeder, så skal der penge til, og det er netop sådan noget denne omtale gør at man kan få nemmere.

/Kenneth

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Er der nogen kloge herinde, som kan fortælle mig, hva Kasi har fået ud af, at smide over 100 mio kr i BIF sidste år? Eller mio af kroner de foregående år?

Over 100 mio lettere i lommen, måske var der ikke helt plads i punge - trods alt rimelig mange penge ikke?

En mulighed man måske burde overveje? hehe :D

 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt at Jesper er virkelig stor Brøndby fan det er knap 120mill på 3 år som han har smidt i Brøndby men Kasi er steget i omsætning fra ca 80mill til knap 1000mill i den tid Big Smile

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)