Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KIS inkasso erfaring?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Har i nogle erfaringer med KIS (Købmandsstadens Inkasso Service)

Jeg har haft møde med dem, og alt lyder jo til at kunne lade sig gøre. :-)

Hører gerne om gode samt dårlige erfaringer med dem.

VH

Christoffer

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt TranscomCMS i et halvt års tid. De er ret gode og retfærdige. De har hjulpet mig en del.

Kender ikke til KIS :-).

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke selv erfaring med dem, men kender én der har.

Hvis jeg ikke husker helt galt omtalte han dem som forholdsvis dyre ( i forhold til et alternativ vi talte om), men ret effektive.

Han valgte at blive hos KIS, så han er i hvert fald tilfreds.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yngvi ;)

Jeg har undersøgt Transcom lidt og har hørt, at prisen hænger sammen med kvaliteten + at der kunne forekomme nogle "skjulte" gebyrer hos Transcom? Har du oplevet nogle af dem? Hvor mange sager sender du afsted?

Hvad er dit årlige gebyr???

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:
.

Hvis jeg ikke husker helt galt omtalte han dem som forholdsvis dyre ( i forhold til et alternativ vi talte om), men ret effektive.

Ja, de er forholdsvis dyre.. De opkræver ihvertfald et årligt gebyr på kr. 5450 + moms tror jeg det var.. + de naturligvis skal have noget, hvis sagen går til inkasso og de får pengene hjem.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Hej Yngvi ;)

Jeg har undersøgt Transcom lidt og har hørt, at prisen hænger sammen med kvaliteten + at der kunne forekomme nogle "skjulte" gebyrer hos Transcom? Har du oplevet nogle af dem? Hvor mange sager sender du afsted?

Hvad er dit årlige gebyr???

;) 

TranscomCMS er egentligt omkostningsfrit. Dine omkostninger til TranscomCMS falder sådan set altid til din kunde, så det koster ikke dig noget. Jeg har ingen årlige gebyrer, derfor er det godt.

Jeg opretter en sag online, og så sender de automatisk breve ud til kunden med gebyrer. Derefter går det automatisk til inkasso og så i RKI. Jeg har ikke haft direkte udgifter til TranscomCMS, jeg har bare ikke fået renter for for sen betaling, jeg beholder kun hovedstolen - og det er fint med mig.

Hvis en kunde ikke betaler, så ryger vedkommende automatisk i RKI gemmen TranscomCMS og Advokatfirmaet Egeparken. Derefter er de på overvågning i 10 år, hvor Transcom jævnligt sender breve ud til dem. Det er ret lækkert.

Jeg har haft god service og en fin oplevelse med dem. Jeg vil gerne anbefale dem.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Yngvi K.:

Jeg har haft god service og en fin oplevelse med dem. Jeg vil gerne anbefale dem.

Hvor mange sager har du kørt? Og hvor mange sager er gået igennem efter du kørte dem ud til Transcom?

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi benytter skankred som inkassofirma (når sagerne ikke bliver løst gennem vores rykkerservice). Jeg synes de er gode men har dog ikke samarbejdet med andre at sammenligne med.

De tager 350kr ex moms (som opkræves af skyldner) for små udeståender. Deres priser ligger her:

http://www.skankred.dk/default.efact?pid=485

Dette er for sager som bliver løst uden en retssag. Nu ved jeg ikke hvad det firma du nævner opkræver pr. sag udover det årlige gebyr, men det var måske værd at undersøge skankred også. De lyder billigere.

Hvis beløbet er under 50.000kr kan du faktisk selv starte en inkassosag ved domstolene. Du skal blot lægge 700kr ud som du får igen hvis du får medhold. Det kræver blot at du

udfylder dokumentet her : http://www.domstol.dk/selvbetjening/blanketter/inkasso/Pages/default.aspx og selv møder op i retten.

Alt dette har vi sat i system så du kan outsource alt besværet til os for små penge  ;-)



Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

CBering:

Yngvi K.:

Jeg har haft god service og en fin oplevelse med dem. Jeg vil gerne anbefale dem.

Hvor mange sager har du kørt? Og hvor mange sager er gået igennem efter du kørte dem ud til Transcom?

Har kørt 4-5 sager i år og har sendt 3 til RKI. Én er gået helt igennem og én er sat til overvågning da vedkommende flyttede til Sverige (fandt de ud af) og jeg var ikke interesseret i at køre svensk inkasso. Så de overvåger ham de næste 10 år givet han flytter til Danmark igen.

 

Dbh. Yngvi

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)