Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskine optimering......

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Claus Nielsen:
Tror ikke der r nogen der kan levere sådan et kursus herude hvor jeg bor....

Det er garanteret, der er! Det kan jeg - køb det her: SEO-LEX ;-)

 

Hej Thomas

Hvis man som jeg under ingen omstændigheder er en computer ekspert, faktisk meget langt fra, og jeg først står og skal til at lære mit første CMS i den nærmeste fremtid, ville jeg så kunne bruge din bog til rent faktisk at lave SEO på mit kommende website - altså mig personligt uden en fagkyndigs hjælpende hånd? Eller vil jeg udelukkende kunne bruge den til at lære lidt her og der ligesom jeg i forvejen gør på amino?

I dit interview med Thomas De Oliveira snakker du om alle dem, der tilbyder SEO uden at være eksperter. Det var interessant for mig, da jeg skal finde en, der kan lave grundig og professionel SEO på det pågældende website (www.soundspectre.com). Men hvad gør man, hvis man ikke har råd til en som dig? Hvad vurderer du, at det ville kunne gøres for (et cirka beløb) uden at skulle gå på kompromis med kvaliteten?

På forhånd tak!

Thomas

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ille jeg så kunne bruge din bog til rent faktisk at lave SEO på mit kommende website - altså mig personligt uden en fagkyndigs hjælpende hånd?

Hej Thomas

Jeg vil ikke svare for Hr Rosenstand men for mig selv, jeg har selv købt og læst SEO LEX, denne bog er for genialt skrevet jeg er helt sikker på den vil hjælpe dig til at forstå SEO og alle de sider der nu følger med, den er så en guide for dig til selv at komme i gang og lære meget mere, men at tro den gør dig til SEO ekspert skal du ikke regne med ;)SEO på højt plan kræver efter min mening flere års erfaring på området.

Jeg kan varmt anbefale dig at købe den og læse den om ikke andet kan den give dig et indblik hvis du skal vælge en god SEO leverandør.

/allan

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hej Thomas

Hvis man som jeg under ingen omstændigheder er en computer ekspert, faktisk meget langt fra, og jeg først står og skal til at lære mit første CMS i den nærmeste fremtid, ville jeg så kunne bruge din bog til rent faktisk at lave SEO på mit kommende website - altså mig personligt uden en fagkyndigs hjælpende hånd? Eller vil jeg udelukkende kunne bruge den til at lære lidt her og der ligesom jeg i forvejen gør på amino?

I dit interview med Thomas De Oliveira snakker du om alle dem, der tilbyder SEO uden at være eksperter. Det var interessant for mig, da jeg skal finde en, der kan lave grundig og professionel SEO på det pågældende website (www.soundspectre.com). Men hvad gør man, hvis man ikke har råd til en som dig? Hvad vurderer du, at det ville kunne gøres for (et cirka beløb) uden at skulle gå på kompromis med kvaliteten?

På forhånd tak!

Thomas

Det er nemt for dig at konstatere - du kan jo downloade en Lightudgave ganske gratis på http://www.seo-lex.dk/download-light.html. Men svaret er JA - SEO-LEX er skrevet til ikke teknikere. At der så er mange programmører, der skamroser bogen er en anden sag :-)

Jeg giver ikke tilbud på et debatforum. Send mig en mail - find mig her: http://www.concept-i.dk/kontakt.html, og så tager vi den derfra.

Hvorfor skulle du ikke have råd til "sådan en som mig"? Det er jo netop sådan nogle som mig, der er de billigste.

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Hej Thomas

Jeg vil ikke svare for Hr Rosenstand men for mig selv, jeg har selv købt og læst SEO LEX, denne bog er for genialt skrevet jeg er helt sikker på den vil hjælpe dig til at forstå SEO og alle de sider der nu følger med, den er så en guide for dig til selv at komme i gang og lære meget mere, men at tro den gør dig til SEO ekspert skal du ikke regne med ;)SEO på højt plan kræver efter min mening flere års erfaring på området.

Jeg kan varmt anbefale dig at købe den og læse den om ikke andet kan den give dig et indblik hvis du skal vælge en god SEO leverandør.

/allan

Altså tak! Jeg er stolt af de ord :-)

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

TT Tekstforfatter:

Hej Thomas

Hvis man som jeg under ingen omstændigheder er en computer ekspert, faktisk meget langt fra, og jeg først står og skal til at lære mit første CMS i den nærmeste fremtid, ville jeg så kunne bruge din bog til rent faktisk at lave SEO på mit kommende website - altså mig personligt uden en fagkyndigs hjælpende hånd? Eller vil jeg udelukkende kunne bruge den til at lære lidt her og der ligesom jeg i forvejen gør på amino?

I dit interview med Thomas De Oliveira snakker du om alle dem, der tilbyder SEO uden at være eksperter. Det var interessant for mig, da jeg skal finde en, der kan lave grundig og professionel SEO på det pågældende website (www.soundspectre.com). Men hvad gør man, hvis man ikke har råd til en som dig? Hvad vurderer du, at det ville kunne gøres for (et cirka beløb) uden at skulle gå på kompromis med kvaliteten?

På forhånd tak!

Thomas

Det er nemt for dig at konstatere - du kan jo downloade en Lightudgave ganske gratis på http://www.seo-lex.dk/download-light.html. Men svaret er JA - SEO-LEX er skrevet til ikke teknikere. At der så er mange programmører, der skamroser bogen er en anden sag :-)

Jeg giver ikke tilbud på et debatforum. Send mig en mail - find mig her: http://www.concept-i.dk/kontakt.html, og så tager vi den derfra.

Hvorfor skulle du ikke have råd til "sådan en som mig"? Det er jo netop sådan nogle som mig, der er de billigste.

 

 

Hej Thomas

Jeg har sendt dig en PB, håber du modtager den. Ellers så skriv lige.

Mvh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey TT Thomas

Du har ikke slået PB til så han vil ikke kunne skrive til dig, ellers vil jeg anbefale dig at tage ham på mail i stedet.

/allan

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg har skrevet til ham udenfor Amino :-)

Så Thomas svarer formentlig på min private mail, ellers står den lige på min hjemmeside. Men tak! :-)

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de indspark det har været til nu, vil tage den med kunden og se om vi ikke kan få lavet noget med noget tekst på forsiden som en start...


Claus

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Jeg har skrevet til ham udenfor Amino :-)

Så Thomas svarer formentlig på min private mail, ellers står den lige på min hjemmeside. Men tak! :-)

Dbh

Thomas

 

Og det gjorde han så Smile

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)