Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-bøger. Fremtiden?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Det største problem med E-bøger er tingesten man læser dem på.

Brugerinterfacet på en god gammeldags bog er faktisk temmelig genialt - og det kræver virkelig et stykke hardware og software for blot at komme i nærheden.

Den dag, hvor jeg kan læse mine e-bøger i sengen, på stranden, i haven, i flyet og det er ligeså nemt som en almindelig bog - så er jeg storkøber af e-bøger. Men det skal være lige så nemt.

Jeg benytter e-bøger, men kun hvor jeg ikke har andre muligheder - eller hvor behovet er at bruge den som et opslagsværk - når jeg alligevel sidder ved pc''en.

Men alt ny skal jo læres... Se denne (8 MB):

http://www.scanbackup.dk/helpdesk.wmv

/Martin


Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu skal man ikke glemme at ebøger forholdsvis let kan kopieres og sendes til kammerater, lægges på bittorrent, kazaa osv.
Så det kan måske være sværere at tjene penge pr eksemplar især hvis den bliver populær.



Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er efterhånden mange gode måder at beskytte PDF filer, så i praksis er tyveri ikke det store problem. Og med vandmærkning er det enda ofte muligt at finde frem til den der har distribueret kopier, og så falder hammeren. Den slags er dyrt :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Almindelige bøger er faktisk mere udsatte. Allerede nu har dem der skriver lærerbøger store problemer. Samme dag de udkommer på papir, så er der et netværk at kriminelle der smider den ind i den slags kopimaskiner der selv vender blade på bøger og laver dem om til PDF og de kan så efterfølgende købes på nettet for 40 kr.
Så papir er bestemt ikke en garanti.

Dbh Martin
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg er en af dem som købte din E-pusher ebook. Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan du fik lavet password?Jeg har selv en ebook undervejs og vil gerne beskytte den, så godt det er muligt. Jeg har hørt noget om ''e-book compilers''. Jeg arbejder selv i InDesign og fremstiller pdf derfra.

mange hilsner

Dorte Andersson

www.visualangels.dk   
Grafisk design til internet og tryk

www.visualangels.com  
Illustrationer, plakater og postkort

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ret begejstret for e-bøger. Jeg bruger dem primært som opslagsværker, og i den forbindelse er det helt genialt at man kan søge i teksten (PDF). Det gør det meget nemmere at finde den tekst man har brug for. E-bøger som jeg vil læse fra ende til anden printer jeg ud og sætter i spiralryg. Så kan jeg sidde og læse i dem som var det en almindelig bog.

Så jeg er begejstret for e-bøger, men skønlitteratur ville jeg nok foretrække som traditionel bog.

mvh Carsten


Side 2 ud af 2 (17 indlæg)