Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende Grossist til Hip Hop tøj

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Zeuch:

Tooshy virker meget godt, og vil prøve at kontakte dem imorgen ;) 

Er der andre end tooshy jeg kan kontakte når jeg nu er igang? :D

Ja men kan ikke huske navne på dem. Jeg vil lige undersøge det for dig :) men du er godt klar over at det ikke er det billigste tøj at købe som forhandler ikk? bare lige så du er opmærksom... Har du en webshop allerede nu?

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenan Corbo:
Ja men kan ikke huske navne på dem. Jeg vil lige undersøge det for dig :) men du er godt klar over at det ikke er det billigste tøj at købe som forhandler ikk? bare lige så du er opmærksom... Har du en webshop allerede nu?

Ville være lykkelig hvis du gad gøre det for mig ;)

Jo, Har hørt at det ikke er det bedste at sælge, Men det er det tøj jeg vil sælge da det er det tøj byen mangler og der er rigtig mange unge folk som går rundt i det tøj. 

Har ikke webshop endnu men har kigget godt og grundigt på det ;)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Zeuch:

Kenan Corbo:
Ja men kan ikke huske navne på dem. Jeg vil lige undersøge det for dig :) men du er godt klar over at det ikke er det billigste tøj at købe som forhandler ikk? bare lige så du er opmærksom... Har du en webshop allerede nu?

Ville være lykkelig hvis du gad gøre det for mig ;)

Jo, Har hørt at det ikke er det bedste at sælge, Men det er det tøj jeg vil sælge da det er det tøj byen mangler og der er rigtig mange unge folk som går rundt i det tøj. 

Har ikke webshop endnu men har kigget godt og grundigt på det ;)

Nej godt, ville bare lige sikre mig at du er opmærksom på det :) En anden ting der også er, det er at de fleste har nogle min. grænser som der skal handles for som krav. Så det bare med at have en bunke penge klar :)

Priserne ligger ca. på 90-150kr for t shirts og 3-450kr for sko ex. moms ca. det er det jeg ved :)

Det er satme også svært at sælge streetwear i DK. Branchen har for længe siden ramt toppen, desværre er den faldet igen :(

Men hvis du brænder for det 100% som det virker til du gøre. Så bare klø på, så skal det sku nok gå :)

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenan Corbo:

Nej godt, ville bare lige sikre mig at du er opmærksom på det :) En anden ting der også er, det er at de fleste har nogle min. grænser som der skal handles for som krav. Så det bare med at have en bunke penge klar :)

Priserne ligger ca. på 90-150kr for t shirts og 3-450kr for sko ex. moms ca. det er det jeg ved :)

Det er satme også svært at sælge streetwear i DK. Branchen har for længe siden ramt toppen, desværre er den faldet igen :(

Men hvis du brænder for det 100% som det virker til du gøre. Så bare klø på, så skal det sku nok gå :)

Jeg vil virkelig gerne have gang i det her "projekt" og er sikker på at det skal lykkedes, regner dog med at starte med webshop. 

Men er sikker på at en butik er hvad byen har brug for, Vi har en lille streetwear butik heroppe som nu har afdelinger i 3 andre byer, så salget i byen er her, men den butik er begyndt at skifte tøj, de er begyndt at have mere "pop" tøj. det vil sige: humör, g-star osv.

 

Tilmeldt 13. Jul 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bare finde et sted hvor jeg kan få tøjet fra, Så finder jeg ud af hvad jeg skal gøre og om det bliver til noget ;)

Fra Frederiksund
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror måske jeg kan hjælpe....    prøv at kontakt mig på streetlife@forum.dk

 

hvis det har interesse ..

 

 

Mvh Claus

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)