Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af .dk domæne - men hvor?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 11. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk

Jeg er en ung pige på 21, som siden 15 års alderen har solgt varer online på hobbybasis, dog via andres salgssider, og nu har jeg længe gået og drømt om "mit eget sted". Jeg er nu endelig kommet på det domæne, som jeg vil åbne min webshop under, og jeg vil selvfølgelig have fat i domænet så hurtigt som muligt, da jeg er bange for at en anden snupper det. Men hvor er det billigst/bedst at købe sit domæne?

På forhånd tak for jeres hjælp :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikie,

Du købe et dk domæne for ca. 50,00, men der mange andre & større udgifter forbundet med en webshop, som du også bør se på.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er bare er et billigt sted at registrere domænet du mangler kan jeg anbefale webhosting.dk. De er både billige og deres admin del er nemt at finde rundt i. Udover dette tilbyder de også hosting der efter sigende også skulle være rigtig stabil. Jeg har dog kun domænenavne liggende hos webhosting.dk i øjeblikket og har derfor ikke prøvet deres webhoteller.

Til køb at domæner er de i hvert fald gode og billige  Yes

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv www.Web10.dk  eller www.one.com, det er billigt og det fungerer. Og så kan du parkere dit domæne indtil du er klar til at bruge det, f. eks i forbindelse med en webshop.

Bare af nysgerrighed, hvad handler du med og hvor?

Held og lykke

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er godt tilfreds med domænekøb fra http://surftown.dk/ :) Der kan du også lave webshop :)

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)