Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan samme side være i flere menuer i Typo3?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Tjek siden www.karrierecafeen.dk

I undermenuerne til venstre, er der forskellige sider, afhængig af hvilket menupunkt, man vælger foroven. Men nogle af siderne, for eksempel "Om karrierecafeen" går igen flere gange. Hvordan gør jeg i Typo3, når jeg vil linke til den samme side, fra forskellige undermenuer? Det er jo irriterende at skulle kopiere den samme side og have den liggende i 5 eksemplarer.

Venlig hilsen Jesper Nissen

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du laver en side af typen "Genvej" og peger den på den oprindelige side.

mvh Tobias

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Gadstrup
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 284
Fra  SEO Danmark Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Tobias du er en stjerne!

VH Jesper

Fra Holstebro
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm jeg tror ikke helt jeg forestår hvad du mener, jeg har lige leget lidt så prøv at kig på http://demo.mira.dk/ er det lige som både Fisk og gallri linker til det samme her ? (siden resætter til sandarten engang i mellem så hvis der ikkere noget der hedder fisk så sig lige til)

I så fald opretter du en side, siger rediger side enskaber og laver typen til genvej, og så går du bare ind i genvej og browser den side du vil have linket til frem.... Nu har vi oversat vores Typo3'er her ude til dansk så det er måske lidt svært at fange på den her måde, men hvis det er det her du vil og så PM mig lige så sende jeg dig bare login'et til den her demo side og så kan du jo selv prøve at logge ind på backend se hvordan det er gjort.

Er det ikke det her så bliver du nok nød til at ud dybe lidt mere.

DBH
Emil Frydendal 

www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så  længe det er på nettet laver vi det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)