Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser på flere sprog, hvad gælder?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg er ved at lancere en service på nettet. Websiten og dermed handelsbetingelserne kommer på flere sprog, men firmaet er dansk og underlagt dansk lov.

Da jeg er i tvivl om oversættelserne til andre sprog er 100% juridisk korrekte, har jeg tilføjet en klausul hvor jeg skriver det er den danske udgave der er gældende. Må jeg det, er det lovligt?

Klausulen er som følger:

Disse Betingelser er underlagt, og konstrueret i overensstemmelse med, Dansk lovgivning; parterne er uigenkaldeligt enige om at enhver uoverensstemmelse der vil opstå ud af eller i forbindelse med disse Betingelser er underlagt og under jurisdiktion af Dansk lovgivning. Det vil til enhver tid være den Danske udgave af disse Betingelser der er gældende. Det er Klientens ansvar at have læst og forstået den Danske udgave af Betingelserne før køb ad Servicen eller andre services eller produkter. Den Danske udgave af disse Betingelser er tilgængelig på URLen: http://....slettet...

 

Mvh.

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gøre nøjagtig hvad du vil. I sidste ende vinder den part der har råd til den bedste advokat ;-)

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)