Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Mudderkastning" - debat

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 18. Jun 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det var ærgerligt at man ikke kunne få diskusionen, især fordi den unge mand  er personificeringen af Aminos kernebrugeres varmeste drømme.

Det var og er et interessant iværksætterkoncept, fordi konceptet appelerede til et børnepublikum mens annoncørerne forventede voksenreaktioner. Egentligt en klassisk problemstilling for nyetablerede iværksættere, nemlig forventningsafstemning.  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MS5:

Det var ærgerligt at man ikke kunne få diskusionen, især fordi den unge mand  er personificeringen af Aminos kernebrugeres varmeste drømme.

Det var og er et interessant iværksætterkoncept, fordi konceptet appelerede til et børnepublikum mens annoncørerne forventede voksenreaktioner. Egentligt en klassisk problemstilling for nyetablerede iværksættere, nemlig forventningsafstemning.  

Og det er da en super relevant diskussion, som jeg vil elske at se på Amino.
Og der er ingen grund til at hænge folk ud for at have den debat, så bare kom igang :-)

Dbh Martin

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at høre trustpilot hvordan de håndterer kritiske indlæg over andre. De må da være ekspert på området.

Så vil AMINO måske kunne spare både tid og penge på advokater og unødvendig censur og være med til at støtte de der ikke snyder og bedrager.

xxx

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PJEDSTED:
Så vil AMINO måske kunne spare både tid og penge på advokater og unødvendig censur og være med til at støtte de der ikke snyder og bedrager.

Hvorfor så ikke bare lægge brokken over på trustpilot fra starten???

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Hvad med at høre trustpilot hvordan de håndterer kritiske indlæg over andre. De må da være ekspert på området.

Så vil AMINO måske kunne spare både tid og penge på advokater og unødvendig censur og være med til at støtte de der ikke snyder og bedrager.

Jeg er sikker på at det er en meget stor del af deres hverdag og de omkostninger de har, at holde styr på deres gabestok og det er cool, for det er deres koncept og det de skal leve af.

Amino er derimod ikke en prof. gabestok, det er et iværksættersite med mange forskellige aspekter, hvoraf det største er at vi kan hjælpe hinanden til at lave bedre forretninger.

Dbh Martin

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin,

Hvordan det forholder det sig med links fra Amino til et "ulovligt" indlæg et andet sted? Nu kan jeg se Henrik Krogh linker til et blogindlæg i sin signatur, som uden tvivl ville blive fjernet fra Amino hvis det blev bragt her på siden. 

Er det i orden? Og kan det måske være løsningen fremover, hvis folk har noget de vil ud med, som er i strid med Aminos retningslinjer? ;-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

PJEDSTED:
Så vil AMINO måske kunne spare både tid og penge på advokater og unødvendig censur og være med til at støtte de der ikke snyder og bedrager.

Hvorfor så ikke bare lægge brokken over på trustpilot fra starten???

 

Se det synes jeg er en  god ide, idet jeg ikke kan gennemskue (i dette forum hvor indlæggene er meget overfladiske mht beviser og vejer tungt med følelser og måske påstande) om det bare er en der gerne vil svine et/en andet menneske/virksomhed til pga something that I dont know eller om der reelt er tale om bedrageri el.lign.

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Martin,

Hvordan det forholder det sig med links fra Amino til et "ulovligt" indlæg et andet sted? Nu kan jeg se Henrik Krogh linker til et blogindlæg i sin signatur, som uden tvivl ville blive fjernet fra Amino hvis det blev bragt her på siden. 

Er det i orden? Og kan det måske være løsningen fremover, hvis folk har noget de vil ud med, som er i strid med Aminos retningslinjer? ;-) 

Jeg er bange for at det er lige så ansvarspådragende, men jeg ved det ikke.
Lige nu orker jeg næsten ikke mere ballade og gider derfor ikke tænke på det.
Men jeg skal nok finde ud af det, hvis det griber om sig.

Dbh Martin

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

PJEDSTED:

Hvad med at høre trustpilot hvordan de håndterer kritiske indlæg over andre. De må da være ekspert på området.

Så vil AMINO måske kunne spare både tid og penge på advokater og unødvendig censur og være med til at støtte de der ikke snyder og bedrager.

Jeg er sikker på at det er en meget stor del af deres hverdag og de omkostninger de har, at holde styr på deres gabestok og det er cool, for det er deres koncept og det de skal leve af.

Amino er derimod ikke en prof. gabestok, det er et iværksættersite med mange forskellige aspekter, hvoraf det største er at vi kan hjælpe hinanden til at lave bedre forretninger.

Dbh Martin

 

Jeg synes det er lige så  vigtigt at vi kan advare hinanden og komme med kritiske indlæg hvor folk selv kan tage stilling til hvad de synes om sagen. Men det er selvfølgelig bare min ydmyge mening.

Jeg tror ikke det er så stort et problem som I gør det til. Det fremgår også alle andre sider hvor man kan advare hinanden uden at få sine kritiske indlæg slettet.  Jeg kan ikke forstå hvorfor det kun er her det er et problem.

 

xxx

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Hvad med at høre trustpilot hvordan de håndterer kritiske indlæg over andre. De må da være ekspert på området.

Så vil AMINO måske kunne spare både tid og penge på advokater og unødvendig censur og være med til at støtte de der ikke snyder og bedrager.

Jeg kender tilfældigvis direktøren fra Trustpilot rigtig godt og ved at de bruger RIGTIG mange resourcer på brokindlæg. Jeg ved også at der bliver slettet RIGTIG mange brokindlæg hvor der ikke er et dokumenteret grundlag for udtalelsen samt udtalelser som går direkte på personer (ikke virksomheden) og udtalelser med dårligt/hårdt sprogbrug.

Side 4 ud af 7 (64 indlæg)