Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dreamweaver CS5 remote editing?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Det her er nok ikke lige det optimale forum, men jeg håber der sidder nogen derude der har arbejdet lidt med DW CS5.

Er det ikke muligt længere, ligesom i de tidligere versioner, at redigere remote filer direkte i DW?

Altså oprette forbindelse via ftp og så bare åbne, redigere og gemme filer uden at skulle oprette en lokal side først?

Jeg har oprettet en tråd på Adobe forummet men der er ikke så meget hjælp at hente.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gadensgaard:

Hej Aminoer

Det her er nok ikke lige det optimale forum, men jeg håber der sidder nogen derude der har arbejdet lidt med DW CS5.

Er det ikke muligt længere, ligesom i de tidligere versioner, at redigere remote filer direkte i DW?

Altså oprette forbindelse via ftp og så bare åbne, redigere og gemme filer uden at skulle oprette en lokal side først?

Jeg har oprettet en tråd på Adobe forummet men der er ikke så meget hjælp at hente.

Har ikke prøvet CS5 (stoppede med at bruge Dreamweaver for nogle år siden faktisk...) men ifølge denne support side skal man oprette en lokal side først: http://help.adobe.com/en_US/dreamweaver/cs/using/WScbb6b82af5544594822510a94ae8d65-7f53a.html.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg alt sammen været igennem - men jeg ønsker netop IKKE at oprette en lokal side først. Jeg vil bare redigere, og ikke andet, præcis som man kunne i CS4, og som jeg kan i Aptana.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen?

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Havde også problemet, og skiftede tilbage til cs4 da det ikke kunne lade sig gøre.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv, men det er der nok ikke noget at gøre ved så, jeg hopper tilbage til CS4, eller bliver i Aptana.

Er der så nogen der ved hvordan man får tilsvarende tags til at highlighte, ligesom i notepad++, aptana, osv osv?

Altså når jeg har markøren i <div> highlightes den tilhørende </div> for eksempel eller { og }....

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)