Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsrapport for 2009, ingen omsætning af nogen art, revisor påtegning fravalgt. egenkapital 0

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg sidder lige lovligt sent og skal have indsendt årsrapport til EogS..

Årsrapporten er for mit ApS hvor der er fravalgt revisor påtegning og der har ingen omsætning været i 2009 overhovedet, ingen transaktioner af noget art og egenkapitalen er et stort fedt nul, da firmaet har været et holding som hvor datterselskabet gik konkurs og gik så videre som et driftselskab.

Jeg vil gerne høre om der virkeligt skal laves en regnskabsopstilling med Resultat, Balance osv eller om dette kan skippes,

Hvad mener i der ellers skal i rapporten?

Burde jeg ikke selv kunne lave den? Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på?

Der skal jo nok skrives at det påregnes at egenkapitalen genskabes i 2010 eller senest 2011 eller lignende?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja...der skal laves en årsrapport til EogS.

Ja...regnskab, der opfylder årsregnskabsloven, ledelsesberetning mv.

Hvis du ikke har indblik i lovgivningen, vil jeg fraråde, at du selv gør det.

MvH

Peter

Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok bare fordi jeg tænker, at jeg kan mere eller mindre tage den årsrapport fra sidste år, og så blot ændre tallene, hele regnskabet må vel være baseret på nuller?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ja...det er muligt...men egenkapitalen skal under alle omstændigheder vises i årsrapporten.

Og husk selvangivelsen til SKAT.

MvH

Peter

Fra Haderslev
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 28
Fra  BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også kraftigt anbefale at du får hjælp fra en revisor. Du er velkommen til at kontakte undertegnede, hvis du har brug for hjælp.

 

Med venlig hilsen

ALEX SARTOR THOMSEN

Revisor, cand.merc.aud.

Direkte: 76 35 56 78

axt@bdo.dk

 

BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab

Birkemose Allé 39

DK-6000 Kolding

Tlf.: 76 35 56 00

Fax: 76 35 56 01

www.bdo.dk

 

BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab, en danskejet revisions- og rådgivningsvirksomhed, er medlem af BDO International Limited - et UK-baseret selskab med begrænset hæftelse - og en del af det internationale BDO netværk bestående af uafhængige medlemsfirmaer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)