Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg er superglad, for du nævner CloudSprout og synes det ser spændende ud.

Vi mener selv at potentialet for CloudSprout er enormt, vores test-designere slår allerede, den normale process, med flere længder. Og efterhånden som vi får udviklet flere features bliver processen væsentligt hurtigere og mulighederne flere.

Hvis du er nysgerrig, skal du være meget velkommen til at sende mig en mail på plu(at)cloudsprout.dk, så sender jeg dig et beta-login når vi er klar.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Pedersen:

Jeg har fået en partner indover, hvilket gør at vores budget pt er på omkring 5000 kroner, men da jeg godt ved at PBS osv. koster så er det medregnet i de 5000 kroner. Jeg har fået et okay tilbud over mail på en løsning som for en færdigbygget hjemmeside med webshop ikke løber op i mere end små 5000..

Varelageret er allerede oppe at stå, som jeg skrev tidligere, men varelageret er ikke det vigtigste - der bliver hovedsageligt solgt idéer, og færdige løsninger til kunden, hvor efter der så bliver produceret - men det vigtigste af lageret er allerede hjemme..
Jeg kommer fra en iværksætter familie, og begge mine forældre har været selvstændige hver for sig, og sammen. Både over nettet og haft forretninger i byen osv - så de har derfor mange kontakter, derudover har jeg også selv en del kontakter, da jeg har arbejdet gratis for mange virksomheder da de startede - i håb om at det en dag ville give mig noget igen, og det regner jeg med at høste nu..  Men jeg ved godt det ikke bliver nemt ;-)

Ja så bliver vores tilbud nok lidt presset. Vi tager 9.995,- for en køreklar shop (inkl. hosting og betalingsgateway første år) - men uden PBS.

Så hvis I kan få skrabet lidt ekstra sammen er I meget velkommen til at kontakte mig. Se evt. mere her: http://getashop.dk/

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Vi mener selv at potentialet for CloudSprout er enormt, vores test-designere slår allerede, den normale process, med flere længder. Og efterhånden som vi får udviklet flere features bliver processen væsentligt hurtigere og mulighederne flere.

Vil det sige at man i dag kan købe en køreklar webshop hos jer ved at betale 6.000 + moms

For jeg forstår ikke helt at du skriver I kan levere og samtidig at man kan få et beta login når I er klar.

@Mette

På det danske marked findes der i realiteten ikke mange der kan levere det oerfekte produkt til dig til den pris som du har afsat.

De største på markedet i DK er www.scannet.dk og www.dandomain.dk og herefter er der et hav at shops baseret på Magento og OSCommerce, hvor du kan se nogle af de templates som kan anvendes på www.templatemonster.com

De to førstnævnte er modulbaseret og den ene koster ca. 1.200 per md. for den optimale løsning og den anden omkring 6-800 per md. Herunder kommer så Magento og OsCommerce og til sidst resten med properitære løsninger.

Det største arbejde består i at få fornemmelsen af hvordan tingene fungerer bagved og det tager et stykke tid at få styr på den slags, derfor kan et 3 mdr.s køb hos www.dandomain.dk være en god måde at starte på. Ønsker man at se og lege med tingene først, så kan man hos www.scannet.dk og www.dandomain.dk få demoshops stillet til rådighed uden at betale og hvis man skulle ende op med en opsætning man kan lide, så kan man bare få aktiveret knappen.

Magento og OsCommerce butikkerne er komplekse produkter og der kan fås en masse moduler til disse, men der skal du betale nogen for at få disse lagt ind. Så uanset hvem du vælger skal du vide at der vil være ekstra udgifter henover året til driften.

MEN da det lyder som om, at I har et relativt skrabet budget, så ville jeg måske (især uden at sælge ud af idéen som du skriver) måske lige stikke fingeren i jorden og finde ud af hvad du har behov for. Det ved du som regel først når det er for sent.

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mette: Det er ærgerligt med dit budget, vores pris er jo let over, og derudover skal der også betales til PBS.
Hvis du kan strække budgettet, så vil vi ellers hjertens gerne levere en shop til dig. Hvis det ikke kan lade sig gøre og du skal ud i webshop-til-under-5000 kr. så er mit bedste råd til dig, at checke referencer og det er vigtigt at sikre sig at referencerne er udarbejdet for noglelunde det budget du har.

Lagersalg123 - JEN:

Lundsby:
Vi mener selv at potentialet for CloudSprout er enormt, vores test-designere slår allerede, den normale process, med flere længder. Og efterhånden som vi får udviklet flere features bliver processen væsentligt hurtigere og mulighederne flere.

Vil det sige at man i dag kan købe en køreklar webshop hos jer ved at betale 6.000 + moms

For jeg forstår ikke helt at du skriver I kan levere og samtidig at man kan få et beta login når I er klar.



@Fashionseller: Kan godt se at det kan forvirre, sådan som det hænger sammen er at hvis en af vores designere kan få lov at stå for at lave designet, så kan man bestille idag og havde sin shop om et par ugers tid.
Men hvis man selv vil rode med designet, så må man vente til vi er klar, med en beta version, der er god nok til at man kan komme helt igennem, uden at skulle modtage undervisning fra os.

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)