Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opensource økonomi system..?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg leder efter et opensource regnskabssystem, der kan arbejde i flere forskellige valutaer. Derudover skal det automatisk generer fakturanumre på de fakturaer der bliver oprettet. Det skal være let og overskueligt da vi ikke er nogen kæmpe stor virksomhed og ikke har det store behov.

Jeg leder efter noget der gør det nemt at sende fakturaer ud og holde overblikket, så jeg ikke skal lave det i word og excel og selv sidde og generer fakturanumre osv.

Programmet skal være opensource, da jeg ikke er interesseret i at betale for det.

Jeg har selvfølgelig googlet og ledt selv, men vil lige høre her inde om der er nogen der har gjort sig nogle gode erfaringer med nogle programmer.

På forhånd tak:)

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Hvis jeg har forstået det hele rigtigt, så burde SALDI være en sådan system. Tag evt. fat i Claus fra dem, han vil sikkert kunne hjælpe dig.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 19. Jun 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

 

Du skulle prøve GnuCash. Opensource, gratis og fungere i alle de valutaer der eksistere eller du selv tilføjer. Programmet findes fuldt på 10 sprog og har 12 service sprog hvor dansk er en af dem... 

Chris

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)