Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg det under samme CVR nr?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kloge amino-hoveder :)

Jeg er selvstændig vognmand med mit enkeltmandsfirma og har et lille CVR nr til den beskæftigelse.

Nu påtænker jeg at lave et seriøst website, som på tid gerne skulle kaste lidt penge fra sig. Opstarten koster stort set intet, udover min egen fritid :)

Projektet har absolut intet med mit nuværende vognmandsfirma, så derfor skal jeg høre om jeg kan køre dette foretagende på samme CVR nummer? Eller om jeg skal oprette mig et nyt CVR nummer til dette projekt.

Kan i hjælpe? :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lund:

Projektet har absolut intet med mit nuværende vognmandsfirma, så derfor skal jeg høre om jeg kan køre dette foretagende på samme CVR nummer? Eller om jeg skal oprette mig et nyt CVR nummer til dette projekt.

Kan i hjælpe? :)

Det er jo helt gratis at oprette et CVR-nummer, og det tager ikke mange dage før det bliver "godkendt" - og da dine forretninger er inden for to vidt forskellige områder, så syntes jeg at du skal lave et ekstra CVR-nummer for overblikkets skyld. ( lidt i stil med at oprette mapper på computeren )

Laver du dine regnskaber selv? - så syntes jeg at det er bedst at du samler det i en "mappe" - hvis du ikke laver regnskaberne selv, så har du sikkert en revisor - og jeg tror at revisoren vil se det som to forskellige regnskaber ( CVR ) og vil forlage lidt ekstra for det fordi han skal klikke på en ny mappe på computeren... Sådan en lille bagatel kan sagtens koste 300 kroner ekstra ( service , adminstation , og uhahaha. )

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke istedet tilføje det som et bierhverv og lave en produktionsenhed for denne bierhverv?

Så kan man da sagtens køre det under samme CVR. Uden alt det bøvl med en ny CVR, momsregistrering og ekstra udgift til revisoren.

Held og lykke.

Kommer snart...

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode svar :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)