Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliver jeg overvåget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei Aminoes og Aminies

Ved først og fremmest ikke om dette subforum er det rette, men fandt ikke rigtigt noget der passede...

Okay, kan godt hænde jeg er lidt paranoid, men de seneste dage har jeg bemærket nogle usædvanlige besøg til min blog. Først blev bloggen fuldstændig scannet (alle sider besøgt) fra en IP tilhørende et større revisionsfirma (nævner ingen navne). Vel, jeg er da vant til at der er besøg fra alverdens firmaejede IP´s, men det jeg syntes var lidt skræmmende var at alle sider var blevet gransket, ikke bare hurtigt overset.

Selvfølgelig har jeg masser af spænnende og nyttigt indhold (Wink), men syntes alligevel det er lidt underligt. Idag var der også en besøgende som havde søgt på mit navn. Det syntes jeg var endnu mere underligt, og virkede sært målrettet, for en googlesøgning vil resultere i de første 6-7 sider hvor min blog ikke er nævnt. Har mig bekendt ikke noget udestående med nogen, men for at komme til mit spørgsmål.

Kan man blive sat under revision uden sit vidende, og har andre prøvet noget lignende? Og har man noget at bekymre sig for?

På forhånd tak for støtten Smile

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare fordi man er paranoid betyder det jo ikke, at der ikke er nogen efter en.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Fabrin:
Kan man blive sat under revision uden sit vidende, og har andre prøvet noget lignende? Og har man noget at bekymre sig for?

Tja der er vel ikke noget at revidere?

Sålænge der ikke er nogen der betaler revisorenen for hans arbejde ja så gør han ikke noget.

Nu kender jeg ikke din side, med mindre at der er noget ulovligt på den, så tror jeg ikke du skal frygte for at du bliver 'overvåget' af en myndighed.

- medmindre du altså har opskrifter på bomber eller noget der minder om det eller sælger en hemmelig kode der kan give Amino brugere ubegrænsede stjerner.

Det kan jo også være at der sidder en ansat i et revisionsfirma som gerne vil lave noget i sin fritid som enten minder om din side eller gerne vil have noget inspiration til et projekt og har derfor har hentet hele din webside ned til en god gang læsning i toget - de er meget omhyggelige sådan nogle revisorer.

Men hvem ved - tror ikke du skal anvende så meget tid på din sporing af IP adresser sæt nu en ansat fra PET forvildende sig ind på din side - ja så vil det jo gå helt galt :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror  bare jeg slår koldt vand i blodet... Det var nok et tilfælde, men ved bare ikke om Skat kunne finde på at nærlæse hjemmesider for at se om nogen tjener sorte penge... Og det kan jeg da hermed afkræfte... Det er ikke mange hundrede kroner jeg har at opgive, og det tror jeg ikke er af betydning :)

Blogforfatter af Penge på Net - En guide for begyndere til at tjene penge online

Fra Odense
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 104
Fra  Krudtborgen - Fyrværkeri i Odense Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg var mindre, og jeg så en politibil, gjorde jeg hver gang min far opmærksom på den.

Til det sagde min far altid, at det kun er den, som har noget at skjule, som er opmærksom på sådan noget. Wink

Krudtborgen sælger fyrværkeri i Odense.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)