Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: God revisor - måske med kendskab til autobranchen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er igang med at opstarte en bilforretning i høje taastrup - og i den forbindele mangler jeg en god revisor og bogholder, som ved lidt om brugtvognmoms, og min branche generelt - har snakket med et par revisorer i opstarts facen, men det kunne jo være der lige gemte sig et guldkorn et eller andet sted :)  har måske en bogholder som kommer til at ordne det daglige bogføring mv.  har bare ikke fundet " Revisoren" endnu...  og det kunne jo være den rigtige pakke var herinde...

Firmaet er en enkeltmandsvirksomhed.

på forhånd tak.

Mvh Niels Johannesen / www.njbiler@forum.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Perfekt efterlysning.

Jeg følger med over skulderen her :-)

mail: oa@rudefix.dk

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Johannesen:

Hej Aminoer

Jeg er igang med at opstarte en bilforretning i høje taastrup - og i den forbindele mangler jeg en god revisor og bogholder, som ved lidt om brugtvognmoms, og min branche generelt - har snakket med et par revisorer i opstarts facen, men det kunne jo være der lige gemte sig et guldkorn et eller andet sted :)  har måske en bogholder som kommer til at ordne det daglige bogføring mv.  har bare ikke fundet " Revisoren" endnu...  og det kunne jo være den rigtige pakke var herinde...

Firmaet er en enkeltmandsvirksomhed.

på forhånd tak.

Mvh Niels Johannesen / www.njbiler@forum.dk

Hej Niels

Du skal være velkommen hos os for nærmere oplysninger, så kan vi sikkert finde den helt rigtige løsning.

Hilsen

Tonny

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville være super hvis du kunne sende mig noget info (pris oversigt mm.) på min mail Tonny.

 

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Tak for et hurtigt svar - men kan se i ligger i hilerød, lidt langt væk måske.

men har i erfaring fra min branche..? altså har andre bilforhandlere...

Mvh Niels

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

Ville være super hvis du kunne sende mig noget info (pris oversigt mm.) på min mail Tonny.

 

Mvh Omar

Hej Omar

 

Har sendt dig en mail.Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Johannesen:

Hej Tonny

Tak for et hurtigt svar - men kan se i ligger i hilerød, lidt langt væk måske.

men har i erfaring fra min branche..? altså har andre bilforhandlere...

Mvh Niels

Hej Niels

Der jo kun afstanden (ca. 30-40 minutter), hvilket ikke er noget problemCool

Ja, jeg har efterhånden haft en del bilforhandlere gennem tiden, så du kan kontakte mig på tlf. eller mail og høre nærmere, også i dag søndag, da jeg arbejder alligevel. Yes

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Johannesen:
mangler jeg en god revisor og bogholder, som ved lidt om brugtvognmoms, og min branche generelt

En revisor som på Amino gentagne gange har vist ,at han have særdeles godt styr på reglerne omkring brugtvognsmoms er Peter - Revisor. Han vil helt klart være mit førstevalg.

/Henrik

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

 

Du skal være velkommen til at kontakte os. Vi holder selv til i Taastrup, så her vil afstanden være minimal. Vi vil godt kunne lave en pakkeløsning til dig med både bogføring og regnskab. Såfremt du er interesseret kan du kontakte os på telefon 42 22 49 32 eller mail@revisorfirmaetlemo.dk

Vi ser frem til at høre fra dig.

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)