Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum købe version 2

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle der ved, hvor jeg kan købe Summasummarum 2 standard som download. Købsformen på www.summarum.dk virker ikke, og det fremgår heller ikke om man får download linket med det samme.

Er der nogle der kan sælge mig Summasummarum 2 standard via download med det samme? Skal helst bruge det i aften.

Mvh. Jens

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at kontakte nogle af de certficerede sælger e, der kan være en der læser mails i weekenden. Og måske kan de hjælpe.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre fungerer det sådan, at man kan downloade programmet med det samme men registreringskoden får man førstkommende hverdag efter. Skal du bogføre mere her i weekenden end du kan klare inden for de 300 "gratis" posteringslinjer, kan du maile direkte til mig, så skal jeg nok hjælpe dig (skriv direkte på post@regnskabsskolen.dk). Men start med at downloade programmet her:

http://www.summarum.dk/summa3.exe, så du kan komme i gang med tastningen.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

 

 

 

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups - så ikke, det var version 2. Den kan jeg ikke rigtig hjælpe med - jeg tror heller ikke, du kan købe den version længere. Vi arbejder i version 3 som det ovennævnte link henviser til. Men du kan downloade den her: http://www.summarum.dk/summa2.exe og så kontakte Visma på mandag, hvis du af en eller anden årsag ikke vil have version 3.


Dbh
Anette

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Softwaremand

Det  vil jeg  da  godt  hjælpe  dig  med;  hvis  det  er  altafgørende   at  du  kan  komme  til at  bogføre  nu  her i  aften

MEN  jeg  vil  godt  lige  have  en  afklarende  snak  med  dig  om  du  virkelig  mener  det  med  version 2  af  programmet.  Jeg  mener  at  Windows XP   er  under begynde  udfasning   (nul opdatering til  MSN  har  jeg set  - så  det er vel skriften  på væggen)  -  du  kan  jo  anvende  version  3  bagud rettet.   Jeg  har  sågar  været  med til at få den  op på en  Windows98.    Men  du  får  ikke  et registreringsnr.  her uden for  alm. kontortid  ved  at  købe  den på  VISMAs centrale side.   Bruger  du  istedet  mig som  leverandør  her lørdag aften  -  så  har  jeg  muligheder  for  at  være  fleksibel.

Kræver  dog  at  du  bestiller  via min  hjemmeside -  samt  gennemfører  betalingen  som  en BANKOVERFØRSEL  på  den  faktura  jeg  vil  sende  dig  på  programmet   -  og  sender mig  pdf-kvitteringsfilen  fra  din  netbank; så  jeg  har sikkerhed  for  at  der  er fundament  under  bestillingen.

Du er velkommen til at  ringe til mig  for  den her afklarende snak  om  version 2  contra version 3;

tlf.nr.   kan  du  læse  på  min  hjemmeside   

mvh

Otto B. Petersen   -   certificeret  forhandler  af  SummaSummarum

www.summasupport.dk

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Mange tak for de hurtige svar og vilje til at hjælpe. Jeg tog forhandler listen og ringede én efter én indtil jeg fik fat i en der kunne hjælpe, og nu sidder jeg og bogfører på livet løs.

Igen, tak for hjælpen.

Ps. Jeg købte version 3 Men jeg var bange for at version 2 regnskab ikke kunne importeres i 3'eren, men det er der ingen problemer med.

Mvh. Jens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)